Styling maffian
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Styling maffian
Som många andra har jag semester nu, detta kan bli lite tråkigt då det regnar rätt ofta här i norden.
Jag och maccan 140 livade upp det hela lite med att "låna" familjens andra bil (opel vectra -89) igår kväll och utsatte den för div ingrepp.
Vi slängde på en sänkningssats, tog bort sista burken och satte fast ett fint blankt utblås, banka dit en sport grill och front spoiler från en 2000 och GT alu fälgar.
Kvällen avslutades med att spela Colin 2 på nätverk till sena småtimmarna.
Jag och maccan 140 livade upp det hela lite med att "låna" familjens andra bil (opel vectra -89) igår kväll och utsatte den för div ingrepp.
Vi slängde på en sänkningssats, tog bort sista burken och satte fast ett fint blankt utblås, banka dit en sport grill och front spoiler från en 2000 och GT alu fälgar.
Kvällen avslutades med att spela Colin 2 på nätverk till sena småtimmarna.
KTM Adventure -00 -- Grusbusare
Opel Omega -00 -- Bruksbil
-
- Legend!

Kul att någon läser om oplar i den fina tidningen Bilsport, stämmer att jag var med på en liten bild.
Jo det skulle varit kul om Han hade testat den, nu sitter turbon i igen så jag vill tilbaka och sänka den tiden

Det var meningen att de skull provköra sin projekt kadett, men det strulade till sig med att gullabo var sjuk och den gick tydligen inte igenom reg besiktningen.
KTM Adventure -00 -- Grusbusare
Han är inte dålig på att skylta med vilken klubb han tillhör. En stor fet på bakrutan, det är ju den delen av bilen man hinner se innan han försvinner bort från dig...CHNE skrev:Och är det en lite attitudedekal i framarutan man ser? Borde varit störe

Får för övrig hålla med om att det är gött att se lite klubbilar i den där blaskan. Du har skött dig väl broder Henke.
-
- Normal postare
Hehe
Jo gör det...
Jag kan cykla
Nä men jag kanske kan ställa upp som typ..Snor Valp..och bara va i vägen för folk..typ..?
Nämen allvarligt...Så klart ni ska bjuda ditt dem..Lite mer Uppmärksamhet kan väll aldrig skada...Och vad skulle hända om dom tackade nej?..inget särskilt förmodar jag,,?..jag mennar isåfall bara jobba vidare med klubben och fråga om 1år igen..
..eller har jag fel 
Jag kan cykla

Nä men jag kanske kan ställa upp som typ..Snor Valp..och bara va i vägen för folk..typ..?
Nämen allvarligt...Så klart ni ska bjuda ditt dem..Lite mer Uppmärksamhet kan väll aldrig skada...Och vad skulle hända om dom tackade nej?..inget särskilt förmodar jag,,?..jag mennar isåfall bara jobba vidare med klubben och fråga om 1år igen..

-
- Legend!
- Kontakt: