Köpa Domkraft
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Köpa Domkraft
Måste ha en till Domkraft i garaget och då en låglyftare.
Har tittat på Jula på deras Big red och även på biltema men är osäker på kvaliten, man vill ej gärna betala 3-4 tusen men 1500:- går bra
Har tittat på Jula på deras Big red och även på biltema men är osäker på kvaliten, man vill ej gärna betala 3-4 tusen men 1500:- går bra
Cheva Tahoe-99
Dodge -39 Pickup Ratrod.
Dodge -39 Pickup Ratrod.
Den röda Big Red från Jula verkar vara ganska stryktålig, garagepolaren har en sån och den har hållit för hård användning i ett par år nu.
Jag tror de kostar mellan 1500-1700 beroende på var man köper den, finns nog på Swedol också.
Jag tror de kostar mellan 1500-1700 beroende på var man köper den, finns nog på Swedol också.
Anders Karlsson
Opel Commodore 3,0 24V -77, konbaneglidare
Opel Rekord -69, motorlös bandräpare
Den med enkelkolv är kass! Iaf om det är den blå lite mindre modellen.
Jag köpte en sån på Jula, den började läcka nästan direkt. Fick en ny på garantin som också började läcka.
Då lagade jag den själv, bytte en O-ring. Det höll ett tag, sen började den läcka igen. Sen skrotade jag skiten.
Jag köpte en sån på Jula, den började läcka nästan direkt. Fick en ny på garantin som också började läcka.
Då lagade jag den själv, bytte en O-ring. Det höll ett tag, sen började den läcka igen. Sen skrotade jag skiten.
Anders Karlsson
Hittade denna på biltema
http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/Verkt ... il-25-ton/
Kommer under bilen i alla fall och kan sedan lyfta rodden utan problem så hoppas det ej blir feltema nu bara
http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/Verkt ... il-25-ton/
Kommer under bilen i alla fall och kan sedan lyfta rodden utan problem så hoppas det ej blir feltema nu bara
Cheva Tahoe-99
Dodge -39 Pickup Ratrod.
Dodge -39 Pickup Ratrod.
-
- Gör inte annat än skriver...
-
- Styrelseledamot
Jag har 2kolven från Swedol. Bigred eller vad den heter.
Fungerar bra om det inte är minus ute då klarar den inte riktigt tyngden på en tung bil.
1 kolvarna har jag aldrig hört någon va nöjd med.
Fungerar bra om det inte är minus ute då klarar den inte riktigt tyngden på en tung bil.
1 kolvarna har jag aldrig hört någon va nöjd med.
Senast redigerad av 1 Calle Wennborg, redigerad totalt 7 gånger.
CarlJohan Wennborg
Mitsubitshi Starion Turbo-84
Saab 99 L-73
Wv Passat GTE-18
Nissan Leaf 24Kw-16
Mitsubitshi Starion Turbo-84
Saab 99 L-73
Wv Passat GTE-18
Nissan Leaf 24Kw-16