Får tacka för kaffet!
Var förbi ett par gånger igår.
/Mats J
Har: BMW 750 -92 Grå, BMW 750 -92 Svart, BMW 750 -91 Grå, BMW ALPINA B12 5,0 -90 Svart, Ford Thunderbird -60, Lincoln Continental MK V -78. Weinsberg Meteor på Fiat Ducato -92, Saab 9-3 SE Sport -99 (krockad), Saab 9-5 1,9 Tid automat -06
Det var även roligt på stan på kvällen... (och stökigt). Någon som har bilder därifrån?
OM 2 timmar är vi några grabbar på mässan. Ska bli trevligt... men min kamera-laddare är bortflugen, så det blir inga bilder idag..
Martin Fåglefelt
BMW 528 Sedan -99
BMW 530 Sedan -04
Reco,
Jag får fundera på det till nästa år då. Eller så får jag komma på några träffar så ni känner igen mig... Eller så får jag se till att få en bil såpass att den går att ställa ut, men jag har förstås min Alpina B12, hade väl varit ball om den stått i klubbens monter mittemot Alpinaklubben, dom hade ju "bara" B7:or...
Men kanske jag fått inspiration nu så jag fixar GMC pickisen eller min gamla Fårrd som stått i 12 år efter lackeringen (skall bara montera på kromet och fixa förgasaren.........)
Eller bygger triken jag funderar på....
/Mats J
Har: BMW 750 -92 Grå, BMW 750 -92 Svart, BMW 750 -91 Grå, BMW ALPINA B12 5,0 -90 Svart, Ford Thunderbird -60, Lincoln Continental MK V -78. Weinsberg Meteor på Fiat Ducato -92, Saab 9-3 SE Sport -99 (krockad), Saab 9-5 1,9 Tid automat -06
Tack alla som var med och hjälpte till idag när vi skulle riva våran monter. Det gick ju riktigt smidigt och stort tack till vår sponsor Ljudjohan AB som också fanns med. Tror vi satte en rekordtid i att plocka ihop.
Tycker montern blev riktigt bra i år och man kan inte säga att vi inte syntes i alla fall.
Många biblar delades ut och vi hade två riktigt fina bilar som drog åt sig blickar från folk i alla åldrar. Bra jobbat alla!
Emil Edstrand
Audi A3 1.6 TDI Ultra -14 Supersnål Pendlarbil
VW Tiguan 1.4 TSI Quattro "R-line" -13 Familjebil
Porsche 911 997 "Carrera Cup Edition" -10 Sportbil
Bmw 2002 ti -72 Original Sommarbil
Emilio skrev:Tack alla som var med och hjälpte till idag när vi skulle riva våran monter. Det gick ju riktigt smidigt och stort tack till vår sponsor Ljudjohan AB som också fanns med. Tror vi satte en rekordtid i att plocka ihop.
Tycker montern blev riktigt bra i år och man kan inte säga att vi inte syntes i alla fall.
Många biblar delades ut och vi hade två riktigt fina bilar som drog åt sig blickar från folk i alla åldrar. Bra jobbat alla!
Håller med... Känns som att det gick snabbare och smidigare än någonsin att riva ner och även frakta hem prylarna som jag brukar ha hand om.
Någon som vet hur många biblar som delades ut under helgen?
Jag instämmer i allt tackande:
Wackt och Gzon för bilarna.
monterfolk för montrande.
monterbyggare för byggande. Och rivande.
Besökare för pratstunder.
Jobmeal för kaffe.
Mässan för billig shopping.
Det var ett gäng kartonger biblar som gick åt, vilket är gött.
Inget flygbladande med dem som vanligt utan intresserade som kom fram och tog dem, och pratade lite.
Nya medlemmar hoppas vi dyker upp också så småningom.
Jag fick dessutom möta flera stycken som säger att klubben och motorbibeln har gjort skillnad i deras liv med Jesus.
I den stunden blir klubben värd allt besvär, och syftet blir uppnått.
Många har tackat oss för vad vi gör och många berömmer oss för att vi är med och syns.
Kanske är det vår attityd som gör oss till ett uppskattat inslag på mässan.
Jag har lite bilder som jag slänger upp när tillfälle finns.
[David Knutsson] Volkswagen Polo -96. Liten, lila, pendling.
Kawasaki ZX9R -98. Snabb, grön, nice. - till salu
Mycket trevlig helg som tyvärr fick ett surt slut för mig. Maginflensa ! Hoppas jag inte smittat några av er. Tack alla för hjälpen med att få hem bilen igår.
Stort tack till alla som fixat med montern !
Håller mig till ytterligheterna - Land Rover Discovery / PWR Seven
Snygg och prydlig monter och bra jobbat ni som va där på annandagen när jag tjänstgjorde i en annan monter.
Hade med mig min nya motorbibel på ett hemgruppsmöte i PK i Grästorp, mycket uppskattat.