Hyres: Mekyta

Annonsera efter bilar och tillbehör.

Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen

Widell
Ultrapostare!

Hyres: Mekyta

Inlägg av Widell »

Jag fick tips från någon i klubben att ordna en garageplats innan jag köpte projektbilen... Sen dök den bara upp på blocket, och jag hade inte tid att fixa med det. Nu står jag utan garage och jag börjar bli ganska sugen på att komma igång.
Jag har sänkt mina krav till typ vadsomhelst med plant golv där man får svetsa, och där man kan låsa ordentligt. Gärna så nära hemma eller jkpg som möjligt, men Habo, Bankeryd, Mullsjö, Taberg eller nåt skulle också funka. Grymt tacksam om ni kunde höra er för lite.
När värmen kommer tillbaks kan jag nog vara här hemma, men jag vill börja innan dess. :bang:
Alexander Widell

BMW 135i -12
BMW 325i -88
BMW 325iX -86
Opel Kadett Coupé -75
Honda XR500R -82
kardanaxel
Klubbordförande

Inlägg av kardanaxel »

Det var ju "någon" i klubben som hade pratat med en man i Ekeryd. Sune heter han. Han har gått å köpt industriflyttningars gamla lokaler och kunde visst tänka sig att hyra ut en mekplats vad jag har hört. Det kanske var du som hade pratat med honom... Men annars kanske det vore värt att kolla. Ligger iofs. en mil söder om taberg.... Kan nog fixa fram nummer till honom om du är intresserad!

Lycka till!
/Axel Byrmo
-------------------------------------------

Har haft ett fordon med 1hk / kg!! :hey:
Samuel S
Legend!
Kontakt:

Inlägg av Samuel S »

kardanaxel skrev:Det var ju "någon" i klubben som hade pratat med en man i Ekeryd. Sune heter han. Han har gått å köpt industriflyttningars gamla lokaler och kunde visst tänka sig att hyra ut en mekplats vad jag har hört. Det kanske var du som hade pratat med honom... Men annars kanske det vore värt att kolla. Ligger iofs. en mil söder om taberg.... Kan nog fixa fram nummer till honom om du är intresserad!

Lycka till!
Prata med Per Wackt om detta. Smidigast om kontakten går genom honom. Skicka PM eller nåt. Skulle va kul om det blev nåt...
Samuel Silverudd | Team GMBH Rennsport
Widell
Ultrapostare!

Inlägg av Widell »

Hade du nummer till herrn i fråga, Axel? Annars erbjuder jag evig tacksamhet och kanske tipspengar till den som ger ett användbart tips. :( :wink:
Alexander Widell

BMW 135i -12
BMW 325i -88
BMW 325iX -86
Opel Kadett Coupé -75
Honda XR500R -82
kardanaxel
Klubbordförande

Inlägg av kardanaxel »

Widell skrev:Hade du nummer till herrn i fråga, Axel? Annars erbjuder jag evig tacksamhet och kanske tipspengar till den som ger ett användbart tips. :( :wink:
Kollade du inte med Per Wackt?? Gör det! Han känner honom bättre än jag. Så blir det inga frågetecken. Testa å skicka ett pm till "Wackt" och skulle han inte svara så får vi väl ta reda på hans nummer!

Tycker du inte att det är för långt bort, så är det säkert kanonlokaler! Ser bra och stort ut från utsidan i alla fall! Hoppas att han inte är dyr bara! Lycka till!!
/Axel Byrmo
-------------------------------------------

Har haft ett fordon med 1hk / kg!! :hey:
Andreas K
Gör inte annat än skriver...

Inlägg av Andreas K »

jag Pm:ar wackts mobilnummer till Widell..
/Andreas
Skriv svar