Det finns en webgrupp som ska hålla koll på hemsidan och sköta uppdateringar.
Men det går väldigt trögt.
Vi i styrelsen brukar gnälla om detta lite då och då...
Marcus Gindemo
Bmw 530 xd
Saab 9-5 aero
Saab 900 t16 cab
Saab 9-3 toppola
Undertecknad kan mycket väl tänka sig att hjälpa till med uppdateringar av både ett och annat på vår webbsajt!
Inte för att jag är den mest skillade på att knåpa html, men eftersom det redan är klart så är det ju enkelt att fixa med uppdateringar
Om nu någon mot all förmodan tycker att detta låter som en bra idé så går det utmärkt att PMa för vidare kontaktuppgifter!
Mvh
André - i IT-svängen sedan ett antal år tillbaka
Andreas K skrev:
never the less så blir de fel sida, att ha rätt url i html koden är ganska snabbt avklarat för den som har tillgång till att ändra detta.
Och var är den fel? Inte i menyn på hemsidan iallafall.
[Daniel Lindmark] "Ovanstående skall ses som skarp ironi,
jag menar aldrig vad jag säger.
Fast ibland kanske jag gör det..."
Nu har jag fixat så att förstasidan är smidig att uppdatera, allt görs via forumet. de som anser sig ha behov av att kunna uppdatera hemsidan skickar ett pm till mig.
[Daniel Lindmark] "Ovanstående skall ses som skarp ironi,
jag menar aldrig vad jag säger.
Fast ibland kanske jag gör det..."
danne skrev:Nu har jag fixat så att förstasidan är smidig att uppdatera, allt görs via forumet. de som anser sig ha behov av att kunna uppdatera hemsidan skickar ett pm till mig.
Andreas K skrev:aha så var de de är fel på alla gamla medlemssidor, då kan de vara endel onödigt jobb och fixa. Frames är inte så dumt när allt kommer ikring
Jepp, så är det. Och en massa extra tid lite här och där är inte heller så dumt...