Vår!!!!!! snart Sommar!

Allt som INTE handlar om bilar, mc, mm.

Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen

QuickSilverImpreza
Normal postare
Kontakt:

Vår!!!!!! snart Sommar!

Inlägg av QuickSilverImpreza »

Nu är våren här med besked! nest intill sommar väder!
Solen skiner alla är glad! ja med, förr ja fick köra med sommardäcken på!! inte illa! :D
Vem behöver "NOS"...
När den "HELIGE ANDEN" fins!!!
Henke
Lever här på forat...
Kontakt:

Inlägg av Henke »

Vår är underbart, vädret är kanon och både bilar och motorcyklarna börjar titta ut ur sina iden.
Utanför mig så tittade det ut en svart M3 -e46 cab ur ett garage, han bara stod och torrgasade och såg nöjd ut. Jag förstår han......
Dalle
Megapostare!

Inlägg av Dalle »

imorgon åker fieron ut ur garaget. eller den har redan varit ute ur garaget för det är skönare att stå utanför garaget o fixa med den än inne i det kalla garaget. :)
Fibban
Ultrapostare!
Kontakt:

Inlägg av Fibban »

Ja till och med här uppe börjar det bli vår skönt! Såg en ensammen MC åkare ut för någon dag sen, lite väl tidigt kanske... Man bli så sugen att fixa med bilen nu när vägarna blir torrare och torrare!
Bild
* Kia Ceed SW crdi -09 * Nissan 200sx s14 -95 * Ford Transit Connect T230 -08 * Ski-doo X-RS 600 -07
Martin Fåglefelt
Gör inte annat än skriver...

Inlägg av Martin Fåglefelt »

Jag har åkt med amazonen nu dessa två dagar. Helt underbart. Finns inget bättre. Det enda som fattas är weberylande, och ev. kvinnlig passagerare :P .

Alla ler och pekar på bilen när jag åker förbi....av alla fingrar har jag bara sett ett långfinger. :D

Jag väntade på ett par kompisar idag, och utanför satt det två gamla män och pratade. Under väntans tid hörde jag:
"Ja, du serru, det finns ungar som fattar vad som är snyggt iaf"

"Ja, jag har då aldrig haft nåt annat än volvo längre tid, de håller vid krock"

"Tidlös design, hör du det, tidlös design, underbar."

Då kom det ett leénde som jag trodde skulle sträcka sig längre bak än öronen. Så var den dagen räddad.
Martin Fåglefelt
BMW 528 Sedan -99
BMW 530 Sedan -04

tel. 0725-423500
BOB
Gör inte annat än skriver...
Kontakt:

Inlägg av BOB »

körde ut crxen ur garaget idag så den fick sola sig lite......
Bild

så nu ska det bara vaxas, tillbaka med lister och skiit, sätta på dom nya fälgarna och byta bromsvätska så ställs den nog på nästa vecka :D

nu är det vår!

tror några iklubben känner igen den här stolen... hoppas man kommer sitta bättre...
Bild
Robert Gustafsson
Skriv svar