Officiel träff.

Här kan du ställa frågor riktade direkt till styrelsen. Du måste vara registrerad som användare för att kunna skriva här.

Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen, Styrelse

Elias
Lever här på forat...
Kontakt:

Officiel träff.

Inlägg av Elias »

Tja, ska maila lite folk här uppe om isträffen.

Vad krävs det för att man ska kunna säga att det är Attitude som har träff?
Vill inte hamna i bryderier...

Vad ska man tänka på när man anordnar en träff?
Har ni ngn lista eller står det i stadgarna eller kör ni bara på? Vad gäller?

Kille på 25 jordsnurr. Tacksam för snabbt svar.

Det är INTE killen i brevet som har skrivit Nationalsången.
Samuel S
Legend!
Kontakt:

Inlägg av Samuel S »

Det du ska göra är att planerat träffen tillsammans med Nicke som är klubbens regionsombud i Norrland. Vid sin sida har han ett gäng glada gossar som lätt ställer upp på att hjälpa till med träffen.

Planeras allt med Nickes vetskap och godkännande så kan man säkert kalla det en Attitude-träff. Nicke kan också skicka mail till alla medlemmar vi har i Norrland.

Sen kan det ju vara en god idé att alltid prata med Nicke innan man startar en massa trådar i forumet om olika träffar. Jag tror det blir lättare då.

Lycka till!

Edit:

Initiativ att arrangera träffar är väldigt välkommen. Det är bara det att man ska kolla upp med klubbledningen lite innan bara,

Det finns inga speciella stadgar eller regler för hur det ska gå till.
Det vi sagt bara är att vi ska försöka ha en andakt varje träff och att alla medlemmar ska bli inbjudna i god tid. Egentligen även dom utan tillgång till internet, därför planeras träffarna i så god tid så de kan vara med i medlemstidningen (undantaget isträffar som är väderberoende).
Samuel Silverudd | Team GMBH Rennsport
Ando
Gör inte annat än skriver...

Inlägg av Ando »

Skulle man också vilja få med en träff på hemsidan också, så skicka ett mail till mig: andreas.magnusson@attitudemotorclub.com
Så lägger jag upp det under aktiviter.
Senast redigerad av 1 Ando, redigerad totalt 2 gånger.
Andreas Welin
Äger en Bmw, kör en Volvo
Elias
Lever här på forat...
Kontakt:

Inlägg av Elias »

BMW Samuel skrev:Det du ska göra är att planerat träffen tillsammans med Nicke som är klubbens regionsombud i Norrland. Vid sin sida har han ett gäng glada gossar som lätt ställer upp på att hjälpa till med träffen.

Planeras allt med Nickes vetskap och godkännande så kan man säkert kalla det en Attitude-träff. Nicke kan också skicka mail till alla medlemmar vi har i Norrland.

Sen kan det ju vara en god idé att alltid prata med Nicke innan man startar en massa trådar i forumet om olika träffar. Jag tror det blir lättare då.

Lycka till!

Edit:

Initiativ att arrangera träffar är väldigt välkommen. Det är bara det att man ska kolla upp med klubbledningen lite innan bara,

Det finns inga speciella stadgar eller regler för hur det ska gå till.
Det vi sagt bara är att vi ska försöka ha en andakt varje träff och att alla medlemmar ska bli inbjudna i god tid. Egentligen även dom utan tillgång till internet, därför planeras träffarna i så god tid så de kan vara med i medlemstidningen (undantaget isträffar som är väderberoende).
Ok, som jag trodde.
Kan sägas att Nicke har tipsat om att ordna ngn träff uppe i Luleå.
Jag vill inte hitta på ngt själv och sedan säga att det är Attitude, jag vill så att säga göra det med klubbens vetskap och godkännande.

tack för svar.
Skriv svar