Evigt ung...
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Evigt ung...
Så här års inträffar något märkligt. Man får barnasinnet åter på något sätt.
Så fort det kommer lite snö så börjar man åka "genvägar" över diverse industriområden, där man försöker svänga så ineffektivt som möjligt.
Man tycker ju att man borde ha uppnått en viss mognad vid nästan 27 års ålder, men det var inte fallet.
Det är ju skitkul att sladda! Även om det inte går så jättefort (utom i Anzaböjen) så är det hur kul som helst!
Nuvarande vinterbil (Opel såklart) är dessutom väldigt trevlig och välbalanserad, känslan av att åka med mjuk, kontrollerad sladd genom hela böjen är mycket angenäm!
Så till alla som tror att de är äldre än de är, ut och toksladda med er!
Så fort det kommer lite snö så börjar man åka "genvägar" över diverse industriområden, där man försöker svänga så ineffektivt som möjligt.
Man tycker ju att man borde ha uppnått en viss mognad vid nästan 27 års ålder, men det var inte fallet.
Det är ju skitkul att sladda! Även om det inte går så jättefort (utom i Anzaböjen) så är det hur kul som helst!
Nuvarande vinterbil (Opel såklart) är dessutom väldigt trevlig och välbalanserad, känslan av att åka med mjuk, kontrollerad sladd genom hela böjen är mycket angenäm!
Anders Karlsson
Opel Commodore 3,0 24V -77, konbaneglidare
Opel Rekord -69, motorlös bandräpare
Re: Evigt ung...
Så sant!!!Karlsson skrev:Så här års inträffar något märkligt. Man får barnasinnet åter på något sätt.
MÅNGA genvägar blir det!!

David Vindlycke
Yamaha wr 400f
Bmw 318 E46 -03
-
- Superpostare!
Sladda är ju det man längtar efter tills vintern.
Kolla precisionen... drog handbroms och stannade så här nära min andra vinterbil med asconan.

så här ser min senaste vinterbil ut jag får mer på skroten än vad jag köpte den för så det är inte så mycket att förlora. besiktigad och skattad någon månad till...

Kolla precisionen... drog handbroms och stannade så här nära min andra vinterbil med asconan.

så här ser min senaste vinterbil ut jag får mer på skroten än vad jag köpte den för så det är inte så mycket att förlora. besiktigad och skattad någon månad till...

Robert Gustafsson
-
- Gör inte annat än skriver...
Mycket genvägar. Skjutsade hem ett par tjejer idag. De tyckte jag skulle ta genvägen in till Anza-böjen i bankeryd.
, så jag körde. Fint ställ, och Securitasbil, slängde tillbaka bilen, fick retur, fixa till en till retur, och sen hade man jublande tjejer i baksätet....
Securitas bilen blev nog lite ställd när det kommer en överlastad bil och sladdar förbi.
.
Sen att jag knappt har nån dubb kvar gör ju allt till en utmaning.

Securitas bilen blev nog lite ställd när det kommer en överlastad bil och sladdar förbi.

Sen att jag knappt har nån dubb kvar gör ju allt till en utmaning.

Martin Fåglefelt
BMW 528 Sedan -99
BMW 530 Sedan -04
tel. 0725-423500
BMW 528 Sedan -99
BMW 530 Sedan -04
tel. 0725-423500
-
- Legend!
Oj, har du hittat tjejer som jublar då ska du vara rädd om dem! De växer minsann inte på träd!VolvoMartin skrev: och sen hade man jublande tjejer i baksätet....
Syster min berättade för övrigt häromdagen att hon instinktivt ville trycka på lite extra i kurvorna för att få sladd när hon övningskörde. Detta för att hon åkt med mig så mycket o av nån anledning så blir de ofta ställ här o där. Det är så man blir stolt!!!

David Vindlycke
Yamaha wr 400f
Bmw 318 E46 -03
-
- Gör inte annat än skriver...
Så sant. Det är roligt. Jag fattar inte varför en del tycker det är "livsfarligt"..."läskigt" kan jag förstå, men en del får ju värsta paniken så fort man får ställ ju.... Detta gäller även killar ibland...Ivarsch skrev:Oj, har du hittat tjejer som jublar då ska du vara rädd om dem! De växer minsann inte på träd!VolvoMartin skrev: och sen hade man jublande tjejer i baksätet....
Nåja. Mycket släng blir det.
Martin Fåglefelt
BMW 528 Sedan -99
BMW 530 Sedan -04
tel. 0725-423500
BMW 528 Sedan -99
BMW 530 Sedan -04
tel. 0725-423500
Kanske för att han/hon inte vet hur mycket koll föraren har!VolvoMartin skrev:Så sant. Det är roligt. Jag fattar inte varför en del tycker det är "livsfarligt"..."läskigt" kan jag förstå, men en del får ju värsta paniken så fort man får ställ ju.... Detta gäller även killar ibland...Ivarsch skrev:Oj, har du hittat tjejer som jublar då ska du vara rädd om dem! De växer minsann inte på träd!VolvoMartin skrev: och sen hade man jublande tjejer i baksätet....
Andreas Welin
Äger en Bmw, kör en Volvo
-
- Normal postare
- Kontakt:
Hej på alla galna belister
Hur lägger man ut bilder till texten?
Har en bild från en film när ja sladdar med Subarun..
http://album.lunarstorm.se/fullsize/D5B ... B2057}.jpg

Hur lägger man ut bilder till texten?
Har en bild från en film när ja sladdar med Subarun..
http://album.lunarstorm.se/fullsize/D5B ... B2057}.jpg

Vem behöver "NOS"...
När den "HELIGE ANDEN" fins!!!
Ser roligt ut!
Vill också har fyrhjulsdrift.
Du markerar länken och trycker på "Img" så blir det såhär:
[img]http://album.lunarstorm.se/fullsize/D5B ... B2057}.jpg[/img]

Vill också har fyrhjulsdrift.
Du markerar länken och trycker på "Img" så blir det såhär:
[img]http://album.lunarstorm.se/fullsize/D5B ... B2057}.jpg[/img]
Andreas Welin
Här hittar du mera info:QuickSilverImpreza skrev:Hur lägger man ut bilder till texten?
http://www.forum.attitudemotorclub.com/ ... ode=bbcode
Det står "BBCode" i vänstra hörnet när du skriver ett inlägg, titta där.
Marcus Gindemo
Bmw 530 xd
Saab 9-5 aero
Saab 900 t16 cab
Saab 9-3 toppola
Bmw 530 xd
Saab 9-5 aero
Saab 900 t16 cab
Saab 9-3 toppola
-
- Normal postare
- Kontakt:
Man lärsig alltid något nytt!
[img]http://album.lunarstorm.se/fullsize/F84 ... 62E37}.jpg[/img]
Kolla nu har ja fott in en bild till texten!
[img]http://album.lunarstorm.se/fullsize/F84 ... 62E37}.jpg[/img]
Kolla nu har ja fott in en bild till texten!

Vem behöver "NOS"...
För det är ju klart man har stenkoll!Ando skrev:Kanske för att han/hon inte vet hur mycket koll föraren har!VolvoMartin skrev:Så sant. Det är roligt. Jag fattar inte varför en del tycker det är "livsfarligt"..."läskigt" kan jag förstå, men en del får ju värsta paniken så fort man får ställ ju.... Detta gäller även killar ibland...Ivarsch skrev: Oj, har du hittat tjejer som jublar då ska du vara rädd om dem! De växer minsann inte på träd!
Anders Karlsson