här har vi favoriten från kinnekulle.
http://www.hilmersson-racing.com/start.asp?show=frame
manta!!
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
manta!!
Robert Gustafsson
Ja, ljudet som kommer från denna Manta är helt sagolikt!Audi Filip skrev:Har hört att det ska va ett skönt motorljud i den som man bara måsta upplevga för att förstå! Både turbo och kompressor![]()
När den varvade och jag stod bredvid så fick man faktiskt lite ståpäls...
Tilläggas bör att jag funderade rätt hårt vad det var för något som lät innan jag tog mig förbi folkmassan kring bilen och fick se "skapelsen"

Ja vad säger man. Det är ett av dom mest imponerande byggen jag har sett, någonsin.
Killen är ett komplett bilgeni. Inte nog med att han bygger ihop en mycket trevlig motor med egna idéer där han dessutom
tillverkar ett stort antal komponenter själv. Han tycks även vara skicklig på att knacka plåt.
Som om inte det vore nog så är han dessutom kapabel att lägga en lack som definitivt inte skäms för sig
När sen slutresultatet blir den snyggaste mantan världen har skådat med finfin finish och en bil som dessutom
går bra ja då kan man inte annat än bli råimponerad. Åtminstone inte jag.
Killen är ett komplett bilgeni. Inte nog med att han bygger ihop en mycket trevlig motor med egna idéer där han dessutom
tillverkar ett stort antal komponenter själv. Han tycks även vara skicklig på att knacka plåt.
Som om inte det vore nog så är han dessutom kapabel att lägga en lack som definitivt inte skäms för sig
När sen slutresultatet blir den snyggaste mantan världen har skådat med finfin finish och en bil som dessutom
går bra ja då kan man inte annat än bli råimponerad. Åtminstone inte jag.
Zeb Arvidsson