Pumpa puder!
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Pumpa puder!
Ojojoj! Fatta gytt. Igår spenderade jag nog 2 timmar i min gamla 140, och pumpade puder. Finns det något bättre än ett helt okört industriområde med massa knicksiga hinder man inte får sladda i in? Tror inte det...
Det var helt underbart...Jag älskar pudersnö!
-
- Legend!
- Kontakt:
Re: Pumpa puder!
Prova IKEA´s parkering kl 17:00 en lönefredag, de en sport de.Maccan140 skrev:Ojojoj! Fatta gytt. Igår spenderade jag nog 2 timmar i min gamla 140, och pumpade puder. Finns det något bättre än ett helt okört industriområde med massa knicksiga hinder man inte får sladda i in? Tror inte det...
Re: Pumpa puder!
SOM AMEN I KYRKAN!!! o e det fullt där kan du ju alltid prova att sladda med en kundvagn i en stormarknad under jul o nyårshelgerna....Kobban skrev:Prova IKEA´s parkering kl 17:00 en lönefredag, de en sport de.Maccan140 skrev:Ojojoj! Fatta gytt. Igår spenderade jag nog 2 timmar i min gamla 140, och pumpade puder. Finns det något bättre än ett helt okört industriområde med massa knicksiga hinder man inte får sladda i in? Tror inte det...
Instämmer helt....Mycke dumpventil, gärna nån liten avgasknall men mest av allt ställ!!! Mycket o brett!!!Maccan140 skrev:Är det någon mer än jag som går runt och imiterar dumpljud när han/hon handlar...?
"Mjölk och ost ska jag ha, lägga upp ett fint förställ med kundvagnen och sedan bara pumpa ut den på ställ. Wwwrooommmsshhyyy....
Inge roligt längre....snön är borta!!! o jag som va så bra!!!
Perfekt jobb har man oxå för lössnökörning!!! jobbar som väktare på inhägnat område...lita på att man kan köra fort o brett, mycke krycka, när man vet att man inte möter nån bakom nästa krök...