Jag betalde ifall inte 200kr förra året, inte vad jag kan minnas i alla fall.

Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Som sagt, tror det kostade 150:- förra året! Men dom har ju utökat mässan med en hel hall till!Mae skrev:Om inträdet kostar 200 kr/vuxen så måste dom höjt priset rejält.
Jag betalde ifall inte 200kr förra året, inte vad jag kan minnas i alla fall.
§5 "Utställaren förbinder sig att ha fordonet i rent skick på plats senaste 10 timmar innan mässans öppnande och hålla det rent under mässans gång, samt ej avlägsna fordonet innan mässan stänger kl.16.00, 12 april"Ivarsch skrev:på att komma in??Daniel Magnusson skrev:Jag tycker sista dan är bäst. då kan man pruta!
Är de inte så att det försvinner lite utställningsobjekt efter helgen? Hört folk säga de är så..
Nu är jag hemma! (hade hoppats att snön var borta och vägarna torra.... men det sket sej)Daniel Magnusson skrev:hmm... Jag vet inte vad Samuel har sagt till dig. Han är i Afrika så han är ju lite svår att få tag i. Så jag säger inget mer så tar vi det när han kommer hem.ThomasL skrev:Hmm, så jag får inte alla? :confused:Daniel Magnusson skrev: Exakt.
Det är klubben som får dem.
Men naturligtvis så får du gå in gratis och så. :roll:
Jag behöver då åtminstone två utställarpass och en endagsbiljett.BMW Samuel skrev:Det stämmer att den som äger bilen får två utställarpass som kan gå ut o in som dom vill samt två endagsbiljetter, lämpligt att ge till sponsorer eller nån snygg tjej.