Jag har 4 biljetter till alla matcher. Skulle det av nån anledning bli någon över så kommer jag skriva det här. Men isåfall kommer det bli med kort varsel.
BMW M3 E30 - BMW 530D F10 - ALPINA B3 2,7 CAB Replica - BMW Z4M Coupé
Andreas skrev:
Jag skulle gärna gå, men det är ju (nästan) omöjligt att få tag på biljett om man inte har kontakter...
Någon som har en biljett att sälja/skänka??? (man kan ju alltid fråga )
Andreas, du kan väl göra som alla andra? Sitta beredd vid Ticnet.se och beställa direkt när dom kommer ut.
Dalle skrev:
ring o boka till helgens matcher eller så. finns säckert ståbiljetter kvar.
Tror att alla biljetter är sålda redan. Kanske att NBS har biljetter kvar. http://www.northbanks.nu/
Mycket svårt att säga hur det ska gå ikväll, innan första matchen, kan gå hur som helst. Men hela final-serien tror jag avgörs på att Wallinheimo är så ojämn.
Just det, jag ska gå på torsdag också!
Det är inte bara "att sitta beredd på Ticnet".
4 personer här på jobbet satt och uppdaterade Ticnet och samarbetade för att kunna köpa biljetter, men alla misslyckades. Biljetterna gick åt på några minuter.
Andreas skrev:Det är inte bara "att sitta beredd på Ticnet".
4 personer här på jobbet satt och uppdaterade Ticnet och samarbetade för att kunna köpa biljetter, men alla misslyckades. Biljetterna gick åt på några minuter.
Ajdå! Verkar som ticnets servrar sällan orkar med när biljetter släpps för hockeyn.
Kan bara gratulera HV71 till segern. Fortsätter Färjestad spela så här dåligt då blir det SM-Guld till Jönköping.
Att nästan ha landslagsklass på 1:a femman, och bete sig som dom gjorde i powerplay,Usch!!!!!!!!!!!
Tyvärr är väl Stefan Livs självförtroende på topp efter att hållt nollan.
Men matcherna är inte slut förrän sista pucken är i mål.
På återhörande
Nja, så dåligt tycker jag inte dom spelade. Det var mer Hv som inte lät dom spela sitt spel och mötte dom högt upp i banan, vilket FBK inte är vana vid...
Sen är väldigt tråkigt att det är TV4:a som visar, dom sa knappt rätt namn någon gång