Finns det idioter till allt...ja, det finns det...
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Fick stereon stulen från våran golf också, men vi hade den billigaste kenwood cd:n den kostar 1500kr och självrisken på stöldförsäkringen var 1500kr plus att glasförsäkringen ligger på 1000kr (dom slog sönder ena framrutan), så det hade blivit dyrare att ta ut allt på försäkring... vi köpte en ny stereo och fick framrutan sponsrad av en vänlig själ och sen den dagen sitter aldrig fronten i mer än stereon är igång.. 

/Fredrik A
en dag va jag och marcus i gbg och parkerade i ett parkeringshus. efter några timmars shoppande kom vi tillbaka till bilen. passagerarvdörren stod öppen... skit.... vi kollade vad som fattades... en tandborste och en trasig cd-skiva........... 

----------------------
Julia Thorstensson
- Skoda Octavia RS -08
- Seat Ibiza Cupra 16v -98 (Såld)
- Golf CL (Såld) -88
www.jrc.nu
Julia Thorstensson
- Skoda Octavia RS -08
- Seat Ibiza Cupra 16v -98 (Såld)
- Golf CL (Såld) -88
www.jrc.nu
somliga har tur...Miss J skrev:en dag va jag och marcus i gbg och parkerade i ett parkeringshus. efter några timmars shoppande kom vi tillbaka till bilen. passagerarvdörren stod öppen... skit.... vi kollade vad som fattades... en tandborste och en trasig cd-skiva...........
[Joel Christoffersson]
Jag vågar inte säga vad jag tycker om 240. Däremot är Fodka världens fulaste bil.
Jag vågar inte säga vad jag tycker om 240. Däremot är Fodka världens fulaste bil.
och somliga har det inteJAC skrev:somliga har tur...Miss J skrev:en dag va jag och marcus i gbg och parkerade i ett parkeringshus. efter några timmars shoppande kom vi tillbaka till bilen. passagerarvdörren stod öppen... skit.... vi kollade vad som fattades... en tandborste och en trasig cd-skiva...........

[David Knutsson]
Volkswagen Polo -96. Liten, lila, pendling.
Kawasaki ZX9R -98. Snabb, grön, nice. - till salu
Volkswagen Polo -96. Liten, lila, pendling.
Kawasaki ZX9R -98. Snabb, grön, nice. - till salu
Och vissa heter Göran.arsestar skrev:och somliga har det inteJAC skrev:somliga har tur...Miss J skrev:en dag va jag och marcus i gbg och parkerade i ett parkeringshus. efter några timmars shoppande kom vi tillbaka till bilen. passagerarvdörren stod öppen... skit.... vi kollade vad som fattades... en tandborste och en trasig cd-skiva...........
KROCKA?!?Ando skrev:Det är ju inte så bra om du krockar, dörren kan låsa sig och du får inte upp dörren.Kobban skrev:Jag låser bilen även när jag sitter i den.
Bara en vana sen jag och mina polare idkade kryssande på den lokala slingan i stan under helgkvällar och dito nätter.
Man ville ju inte ha in ngn fyllerist som skulle till "Bjöchannlmn...."
Sen dess har jag alltid bilen låst. På reflex...
På tal om Eagles, låten "Hotell California" handlar ju om Satanisternas HK ngnstans i LA eller San Fran. Konvolutet till skivan där den låten är med pryds av bla Anton LaVey - som tittar fram i ett fönster - grundare av satanistkyrkan.

Iiiinte jag. Skulle aaaaldrig hända.

Jaja, det är en 240, krockar jag så sitter nog inte dörarrna kvar.
-
- Legend!
-
- Legend!
-
- Legend!
- Kontakt:
Tur att jag är balanserad och aldrig skriver dumma saker...Anders Toll skrev:Nej, det har jag inget behov av. Ibland är dessutom jag inte så balanserad så jag skriver och gör dumma saker... Och vi har redan helt ok moderatorer.Mae skrev:Du skulle bra gärna vilja vara eller?

För Maccan i tiden.
Team GMBH Rennsport
Team GMBH Rennsport