Mjoosik

Allt som INTE handlar om bilar, mc, mm.

Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen

Bulan
Megapostare!

Inlägg av Bulan »

Porsche Daniel skrev:
Andyman skrev:Jag tror man måste vara rätt kritisk när man väljer ickekristen musik. Ta reda på vad gruppen står för och sjunger om innan man köper skivorna. Det finns för mycket skit i musiken idag så man kan inte svälja allt... För mycket :evil: i musiken. Det är vad jag tycker

//Andyman
Var drar du gränsen till att musiken är kristen?
Jag menar vad enda amerikansk artist tackar ju Gud när de vinner priser.
Vad är det som skiljer Beyonce Knowles som säger sig vara kristen och dessutom har spelat in en gospelskiva och Christina Aguillera? De båda verkar ju ha en tävling i hur lite kläder man kan ha på sig och ändå få visas på MTV. Och framför allt vilka är vi att bedömma det?

Och vad gör DC Talk bättre som grupp när de också bara vill tjäna pengar? Kevin Max är ju inte direkt nån duvunge... :roll:

Det är inte så enkelt som det kan verka.
Kan man väl hålla med om... Vad jag menar är att det inte kanske är så lämpligt att lyssna på musik som bara bryter ner en, texter som bara inhåller skit (typ sex, djävulsdyrkan mm). Jag säger inte att det är enkelt men jag tror ändå att man ska tänka efter före. Sen om man inte tänkte efter före eller tänkte fel före så kan man ju faktist göra sig av med skivor. Jag tycker ju att man ibland kan känna hur en skiva är.

//Andreas
NORRLAND HE É SOM ELJEST
Skriv svar