Någon har klått Gert Fylking.

Allt som handlar om bilar, mc, mm.

Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen

Ando
Gör inte annat än skriver...

Inlägg av Ando »

Jag tror ni menar högervarv. Vänstervarv, (som man ska köra för att vara laglig), är moturs och högervarv är medurs.
Andreas Welin
Äger en Bmw, kör en Volvo
Nb
Superpostare!

Inlägg av Nb »

Ivarsch skrev:
Nb skrev:JA JA JA....nog tjatat om det!!!
Hur många vänstervarv har ni utfört i rad då???

Att åka åt fel håll 02:30 på natten e ingen sport utan att utföra det 16:30 ger lite högre status... :mhihi:
Vänster.. är det inte det man svänger i normala fall??
:roll:
Bla bla bla....man böärjar väl vanligtvis att svänga åt höger i en rondell...eller??? :confused:

Fast vi gör det enkelt....sväng åt det håll som alla andra bilar i rondellen INTE åker år!!!! :mhihi: Vart det lättare för oss att förstå nu då??? 8)
miniemil
Deluxpostare!

Inlägg av miniemil »

Men om man kör vartannat varv åt vänster och varannat åt höger så blir man väl inte riktigt lika yr... jobbigt att vända bara... :mhihi:
Emil Tubbin
Ivarsch
Lever här på forat...
Kontakt:

Inlägg av Ivarsch »

miniemil skrev:Men om man kör vartannat varv åt vänster och varannat åt höger så blir man väl inte riktigt lika yr... jobbigt att vända bara... :mhihi:
Du har väl krycka? :mhihi:
Mephiboseth
Megapostare!
Kontakt:

Inlägg av Mephiboseth »

Vi var tre bilar som körde runt i Sil-rondellen i Götene. Det var på den tiden jag hade min Manta... Jag tror ingen räknade hur många varv vi körde men det var nog en närmare 40... Det var lite roligt, min bil hade bättre fäste än de andra bilarna så jag lyckades ta mig förbi en bil (rondellen var enfilig så jag tog "innerrondellen" till hjälp.

Sen var vi i Lidköping med en kompis PV förra sommaren. Då var det två unga vackra tjejer som kört i diket och stod vid vägkanten... Vi åkte nog runt en åtta varv och tutade, vinkade och moonade :roll: åt dom, sen kom polisen så då åkte vi därifrån... :drive:

:dance:
<B>Marcus Ekeroos</B>
marcus.ekeroos@attitudemotorclub.com

Vem behöver bromsar när det finns tuta?!?

http://www.ekeroos.se
Daniel Båge
Legend!
Kontakt:

Inlägg av Daniel Båge »

Ekeroos skrev:Sen var vi i Lidköping med en kompis PV förra sommaren. Då var det två unga vackra tjejer som kört i diket och stod vid vägkanten... Vi åkte nog runt en åtta varv och tutade, vinkade och moonade :roll: åt dom, sen kom polisen så då åkte vi därifrån... :drive:

Hjälpte ni inte dem? :confused:
För Maccan i tiden.
Team GMBH Rennsport
Ivarsch
Lever här på forat...
Kontakt:

Inlägg av Ivarsch »

Porsche Daniel skrev:
Ekeroos skrev:Sen var vi i Lidköping med en kompis PV förra sommaren. Då var det två unga vackra tjejer som kört i diket och stod vid vägkanten... Vi åkte nog runt en åtta varv och tutade, vinkade och moonade :roll: åt dom, sen kom polisen så då åkte vi därifrån... :drive:

Hjälpte ni inte dem? :confused:
Men hallå marcus!!! Så gör man ju inte.. det är ju då man hjälper till! Särskilt när det är "två unga vackra tjejer"!!! HALLÅ!ÅÅ!Å!Å!Å!=???? :o
Mephiboseth
Megapostare!
Kontakt:

Inlägg av Mephiboseth »

Jag var faktiskt ur bilen och frågade om de ville ha hjälp, men de tittade sett på kompisens bil och sa att de nog hellre stannade kvar och väntade på Polisen... Vet inte vad de menade med det... :roll:
<B>Marcus Ekeroos</B>

Ivarsch
Lever här på forat...
Kontakt:

Inlägg av Ivarsch »

Ekeroos skrev:Jag var faktiskt ur bilen och frågade om de ville ha hjälp, men de tittade sett på kompisens bil och sa att de nog hellre stannade kvar och väntade på Polisen... Vet inte vad de menade med det... :roll:
HAHA!! :mhihi:

Kanske berodde på erat beteende?? Eller kom det av att de tittade snett på bilen? :-)
Mephiboseth
Megapostare!
Kontakt:

Inlägg av Mephiboseth »

Jao, vi kände att vi ville titta ut dem lite efter att de gjorde narr av kompisens bil... Men kul var det iallafall
<B>Marcus Ekeroos</B>

Reco
Styrelseledamot
Kontakt:

Inlägg av Reco »

makt!
[David Knutsson]
Volkswagen Polo -96. Liten, lila, pendling.
Kawasaki ZX9R -98. Snabb, grön, nice. - till salu
Skriv svar