Själv så kommer jag, Miss J o fröken Fåglefelt hänga på dörren vid 10 på påskaftonen. Tillsammans med en massa andra förmodligen som kommer rusa till Attitudes monter.
Feffe skrev:Själv så kommer jag, Miss J o fröken Fåglefelt hänga på dörren vid 10 på påskaftonen. Tillsammans med en massa andra förmodligen som kommer rusa till Attitudes monter.
tror inte jag kan komma faktiskt... ska till släkten och där ska vi va vid 2...men men...det är inte någon mer än jag som gråter för det!
Feffe skrev:Själv så kommer jag, Miss J o fröken Fåglefelt hänga på dörren vid 10 på påskaftonen. Tillsammans med en massa andra förmodligen som kommer rusa till Attitudes monter.
tror inte jag kan komma faktiskt... ska till släkten och där ska vi va vid 2...men men...det är inte någon mer än jag som gråter för det!
Miss J bara skojar. Hon ska visst komma! Och jag hoppas verkligen att det kommer finnas massor med läckra bilar som vi kan bli begaistrade över!!!
Miss J bara skojar. Hon ska visst komma! Och jag hoppas verkligen att det kommer finnas massor med läckra bilar som vi kan bli begaistrade över!!!
skojar'? jag? aldrig! Jag är gravallvarlig som alltid!!! nee...ja vet faktiskt inte om ja kommer..men jaja...det lär de som bryr sig märka...
Kan hålla med om att det var väldigt mycket folk, har nog missat en massa pg av det.
Annars så var det bra, tyckte till och med morsan (släpade med mor och far dit).
KTM Adventure -00 -- Grusbusare
Opel Omega -00 -- Bruksbil
Så har en till dag på mässan gått och man undrar, varför måste folk "hänga" på skärmarna? Är det för att bulfixaren ska få mer att göra? Upptäckte att min framskärm inte blivit så snygg direkt idag.