Tips och idéer ! Det ska vi nog kunna bidra med....
Lätta... mycket !
Bur
Uppdaterad väghållning
R-däck
Lamelldiff sitter det väl redan på dom, eller ?
Motor.... konfilter, stor intercooler (gör mycket på en diesel), 3" system och skruvad pump. Eller så lämnar du in pumpen till Göran på branzells, han har ju fått bra snurr på skoda pickupen... tror att han håller på och bygger en efterföljare till den.... en BMW !!!
Wackt skrev:Tips och idéer ! Det ska vi nog kunna bidra med....
Lätta... mycket !
Bur
Uppdaterad väghållning
R-däck
Motor.... konfilter, stor intercooler (gör mycket på en diesel), 3" system och skruvad pump. Eller så lämnar du in pumpen till Göran på branzells, han har ju fått bra snurr på skoda pickupen... tror att han håller på och bygger en efterföljare till den.... en BMW !!!
Faktiskt ALLT det du nämner är pågång.
Intercooler, glasfiberstol och slicks ligger och väntar.
Väghållningen också. Bur vet jag inte än hur jag ska lösa...
Nån frivillig som är händig med svetsen?
Ska prata allvar med Göran i veckan också :-)
Lätta... det kommer det att göras. Men inte för mycket, man ska ju kunna använda bilen som bruksbil med om det behövs.
Wackt skrev:Tips och idéer ! Det ska vi nog kunna bidra med....
Lätta... mycket !
Bur
Uppdaterad väghållning
R-däck
Faktiskt ALLT det du nämner är pågång.
Intercooler, glasfiberstol och slicks ligger och väntar.
Väghållningen också. Bur vet jag inte än hur jag ska lösa...
Nån frivillig som är händig med svetsen?
Ska prata allvar med Göran i veckan också
Lätta... det kommer det att göras. Men inte för mycket, man ska ju kunna använda bilen som bruksbil med om det behövs.
Åhh !
Låter bra det där !!!
Ska bli intressant att se den på bana.... vi får ta en match !!! Får nog trimma Ibizan lite om jag ska hänga med, eller lätta kanske....
Vägde sjuan föresten.... 550 kg i nuvarande tappning.
Bur hade jag väl kunna hjälpa dig med, men tyvärr tror jag inte att jag hinner med nu... all tid kommer att gå åt till bygget. Men nästa vinter kanske...