Har inte lust att dra ut lilla dieselbilen på konbana så jag tänkte börja fixa till frugans pegga lite. Med sina 136hk pinnar hon på rätt bra ändå.
Har ingen bra bild på den men denna får duga så länge.
Börjar lite lugnt o försiktigt med ett Simota "carbon fiber aero form intake system" som jag råkade hitta i fyndhörnan på en webshop. Jag har aldrig köpt något modellanpassat trim förut så det här blir lite spännande
Tänkte försöka få dit det till helgen förhoppningsvis.
Har sökt som en galning efter ett sportsystem till henne oxå men hittar inget..
Får se om det blir en sänkning sen med, beror på om frugan kan tänka sej att åka lite stötigt
Denna bil ville inte starta idag, motorn startade till snabbt sen gick han blurrigt utan tomgång och dog.. Jag fattade nada o försökte starta men han ville inte alls. Sen fyllde jag på olja och då startade den som om inget hänt. Vad kan detta betyda? Någon som vet att det är täcken på något?:)
Audi A3 1.6 TDI Ultra -14 Supersnål Pendlarbil
VW Tiguan 1.4 TSI Quattro "R-line" -13 Familjebil
Porsche 911 997 "Carrera Cup Edition" -10 Sportbil
Bmw 2002 ti -72 Original Sommarbil
Jaha så gick avgasröret bara av..
Ypperligt tillfälle att byta till sportsystem säger jag då!!
Men jag har finkammat nätet o kan bara hitta en sportljuddämpare för nästan tio papp.. Nån som vet nån som säljer bra peugeot sportsystem för en liten överkomlig summa?
mr.x_86 skrev:Jaha så gick avgasröret bara av..
Ypperligt tillfälle att byta till sportsystem säger jag då!!
Men jag har finkammat nätet o kan bara hitta en sportljuddämpare för nästan tio papp.. Nån som vet nån som säljer bra peugeot sportsystem för en liten överkomlig summa?
Kolla med Veiko från Hultsfred som tittar in här ibland.
Hen är ju med i Peugeot Sport Club.