Efter mycket velande så hittades en som dom amerikanska bönderna kallar commercialtruck, det betyder att den har inte ett skit i utrustning och är vit... typ.
Så denna bil har följande spännande saker att berätta om...
4wd.
Lågväxel.
2.0L boxermotor.
Kombi.
3st extraljus.
15" plåtfälgar.
Drag.
Trasig värme på bakrutan.
Trasig bakrutetorkare. EL!!!! justerbara backspeglar. (måste varit standard )
OBS!!! inte min på bilden denna har rails och navkapslar och annat lyx.
Jätte fräna svarta alufälgar med halvgamla dubbade michelin däck på.
Har inte hunnit gå på med min vita hammarlack på vänster sidan, så ni får ursäkta det bruna. Men höger sida av bilen är rätt fin nu faktiskt i mörker!!!
Satte dit H4 90/100w lampor i original lyktorna med, halv ljuset blev skit gött nu utan att blända... Sen syns den snea monteringen av extraljuset med. Sitter faktiskt i original skyllthållar fästet, så är lite märkligt att det blev så snett.
Såg även att jag har märkes belägg fram, säkert något jätte tuft recebelägg
Småfegt med fyrkrafs det är ju bara ett hjälpmedel för att göra framhjulsdriften användbar Nämen skämt åsido, en Legacy med 2.2 liters puffran vore rätt kul att prova sen i livet, men jag är för feg för att skaffa fyrkrafs, då måste jag ju lära mig sladda en gång till
Fanns ju med 2.5 liters motor i den där karossen också, det är nog den lekvänligaste motorn den där karossen fanns med.
Farsan hade precis en sån där förr, en 96as 2l kombi. Den gick bra att sladda lite lätt med på torr asfalt och kändes riktigt pigg med tanke på effekten Klart det hjälper lite att ha 10 växlar framåt att välja på också men vintertid är det nog bland de roligare budget 4wd busbilarna man kan ha!