För er som inte känner mig är jag en kepspojke som är 18,7 år ung, bor på landet och kröker rör på dagarna.
förra vintern vet ni säkert vad jag gjorde, men jag lessna på den kexiga karossen. men bilen har funkat jättebra i sommar, mindre problem med drivlinan bara:)
Har länge letat efter en fräsch e30 2d kaross för vettig peng. lättare sagt än gjort.
och vad jag fann var detta påbörjade projekt.. Tanken jag har haft sedan förra året var m50 turbo.. men det sitter det ju i varje e30 snart..
nu till bilen. ägaren innan, och ägaren innan han (osv) har hållt på att bygga om den till driftbil. det är mycket klåp och meck, och elen ska vi inte tala om... det jag har är egentligen en tom kaross , ett par ditsvetsade motorfästen och en dithängd motor. mer än så är det inte.
detta är väl planen:
motor m60b40
( spec hemligt tills jag bestämt mig.):nono:

specialsvänghjul stiftat för 765 tryckis.
530 låda.
Bakvagn blir rätt special, den donar jag med nu.
m535 lamelldiff 3.07 utv. 210.
stålsviktsaxlar.
m5 knutar
m5 nav och medbringare med adapterplatta fräst för 4x100.
troligen bur
e36 styrväxel
fräscha upp bak/framvagn bussningar
tom rensad kupe
troligen drar jag om all el också. för elen är en katastrof..
slänger väl upp några bilder jag tog idag. förvänta er inte att den kommer stå färdig imorrn;) jobbar mycket samt sidoprojekt här och där.
och det jag håller på med nu är inte värt att visa upp, bena ut bilel

Uploaded with ImageShack.us

som ni ser har de suttit mtech2 på bilen, de fick jag inte med. vad jag fick med var ett par kebabbaklysen med extra sås.
nuff said im out