Det var den bästa 48-årsdagen jag har haft.
Min kompis Stefan Lindblad har lagt upp lite bilder och en film på facebook.
Hur jag länkar till dessa har jag ingen aning om.
Det blev en hyffsad bana till slut i alla fall. Jag hade en jättestor grön container i hela synfältet en gång och en murad vägg anföll mig bakifrån en gång men jag lyckade stoppa det hela. Flygfält har ju helt klart sina fördelar....
OneYet skrev:Det var den bästa 48-årsdagen jag har haft.
Min kompis Stefan Lindblad har lagt upp lite bilder och en film på facebook.
Hur jag länkar till dessa har jag ingen aning om.
Det blev en hyffsad bana till slut i alla fall. Jag hade en jättestor grön container i hela synfältet en gång och en murad vägg anföll mig bakifrån en gång men jag lyckade stoppa det hela. Flygfält har ju helt klart sina fördelar....
Man får Grattulera både till födelsedag och till en härlig Motordag!
Som jag förtår att det var! Synd att man inte kunde vara med.
Jag ska prata med VD på Lagerhuset när han kommer tillbaks från sin semester, men efter ett par timmars arbete med roller och vägmarkeringsfärg var allt bättre än före.
Jonas Öhman skrev:Jag ska prata med VD på Lagerhuset när han kommer tillbaks från sin semester, men efter ett par timmars arbete med roller och vägmarkeringsfärg var allt bättre än före.
Så du menar att du fick extraarbete på grund av oss.
Tack för all hjälp Jonas.
Jonas Öhman skrev:Jag ska prata med VD på Lagerhuset när han kommer tillbaks från sin semester, men efter ett par timmars arbete med roller och vägmarkeringsfärg var allt bättre än före.
Det blev inget onormalt efterarbete, tvärtom var det ganska blygsamt jämfört med de grusrallyn som jag är van vid.
Det blev inget onormalt efterarbete, tvärtom var det ganska blygsamt jämfört med de grusrallyn som jag är van vid.