Våldsam krasch - änglavakt

Allt som handlar om bilar, mc, mm.

Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen

Är du rädd för att krascha med din bil?

Ja, jag är ofta rädd.
0
Inga röster
Nej, väldigt sällan är jag rädd.
5
42%
Jag bryr mig inte.
1
8%
Jag litar på att Gud tar hand om mig.
6
50%
Vadå bil? Jag kör bara skoter.
0
Inga röster
Nej.
0
Inga röster

Antal röster: 12

Anders Toll
Legend!

Våldsam krasch - änglavakt

Inlägg av Anders Toll »

"Amerikanen Mike Harmon var ute på ett träningsvarv inför Busch Food City 250 när olyckan inträffade. I en kurva touchade han betongväggen och bilen slets i bitar. Alla befarade det värsta - men Harmon klev ur vraket praktiskt taget oskadd."

http://www.aftonbladet.se/vss/sport/sto ... 80,00.html

Vojne, det kan man kalla änglavakt...

Är du rädd för att krascha med din bil?
ThyLegionsCome
Normal postare

Inlägg av ThyLegionsCome »

jo ibland har dom tur, jag har en kompis som för 3 månader sen krasha med sin 760TIC, han låg 90-100 på en 90 väg och frontar med en Husbil.
smällen vart ju som ni säkert redan förstått vääldigt våldsam.
idag sitter han i en Saab 900 från 85 lr så och åker runt inga större men sen olyckan, förutom ärren,
men läkarna sa första tiden på sjukan att det var Kritiskt och Ostabilt, han låg i Respirator i nästan 8dygn innan han vakna, och vart opererad 7 gånger under tiden på sjukan, han hade "brutit" höger ben, benet peta ut från skinnet, lika dant med Högerarm likaså, men den läckte ihop bra förutom att hela armen består av ärr. benet har han titanstav i nu.
hjärnblödningar, blodförluster, minnesförlust, höftbenet vart snett lr nått sånt...men allting är normalt idag, när han låg där så såg han ingenting heller han var nästan blind så vi befarade ju att han skulle förbli så jag och min kusin som är väldigt bra kompisar med honom sen många år tebax, men full syn i dag med....han hade någ tur jimmy...en väldig tur. det hade kunnat gått sämre, men han hade ju tur i oturen så att säga.

Och nu för försäkringspengarna ska han köpa en Pontiac Firebird 96' :wink:
Merciless Racing
Skriv svar