Superstage Emmaboda 1/8
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Superstage Emmaboda 1/8
SUPERSTAGE
Då var det dags för årets kamp på Superstage i Emmaboda. Den 1a Augusti kör vi och det kommer erbjudas 17 startande. Ett ypperligt tillfälle att testa sin bil och se vad man går för.
Anmälan
Det kommer att ske genom att man anmäler sig här i tråden och sedan betalar in i förskott på Attitudes postgiro. Senast den 22 Juli ska kassören fått in pengarna. Annars blir det någon annan som får den platsen (Reservlista). Man märker inbetalningen med superstage och sitt namn, "Superstage Anders Andersson". Plusgironummret är 12 22 76-9 och kostnaden är 500 kr. Anmälan är därefter bindande och inga pengar betalas tillbaka. Betalt medlemskap för 2010 krävs förstås.
Vi kör en förargenomgång 08:45. Körningen kommer att ske mellan 9-17 med ett lunchuppehåll.
Det kravet som finns på bilen är SBFs bullerkrav, alltså 95 db. Bilen behöver inte vara besiktad. Heltäckande klädsel, handskar och hjälm.
Då var det dags för årets kamp på Superstage i Emmaboda. Den 1a Augusti kör vi och det kommer erbjudas 17 startande. Ett ypperligt tillfälle att testa sin bil och se vad man går för.
Anmälan
Det kommer att ske genom att man anmäler sig här i tråden och sedan betalar in i förskott på Attitudes postgiro. Senast den 22 Juli ska kassören fått in pengarna. Annars blir det någon annan som får den platsen (Reservlista). Man märker inbetalningen med superstage och sitt namn, "Superstage Anders Andersson". Plusgironummret är 12 22 76-9 och kostnaden är 500 kr. Anmälan är därefter bindande och inga pengar betalas tillbaka. Betalt medlemskap för 2010 krävs förstås.
Vi kör en förargenomgång 08:45. Körningen kommer att ske mellan 9-17 med ett lunchuppehåll.
Det kravet som finns på bilen är SBFs bullerkrav, alltså 95 db. Bilen behöver inte vara besiktad. Heltäckande klädsel, handskar och hjälm.
David Nordquist
Team Tomtabacken
Team Tomtabacken
-
- Legend!
- Kontakt:
-
- Legend!
-
- Klubbordförande
Nja... Denna träffen kommer vi se till att vi har 17 betalande bilar till i alla fall. Sen kan det ju vara nån som inte dyker upp.vrid skrev:Det kan bli mkt körtid detta
Men det är lite oroväckande mönster med anmälan till träffarna numera... Varför har intresset sjunkit så dramatiskt? Till nästa år blir vi tvungna att se över hela träffkalendern om det fortsätter så här...
/Axel Byrmo
-------------------------------------------
Har haft ett fordon med 1hk / kg!!
-------------------------------------------
Har haft ett fordon med 1hk / kg!!
-
- Klubbordförande
-
- Styrelseledamot
Förra året fylldes 15 platser på 15 timmar.
Lite skillnad.
EDIT: Kom precis på att jag inte kan komma själv, fy va surt.
Lite skillnad.
EDIT: Kom precis på att jag inte kan komma själv, fy va surt.
Senast redigerad av 1 Calle Wennborg, redigerad totalt 9 gånger.
CarlJohan Wennborg
Mitsubitshi Starion Turbo-84
Saab 99 L-73
Wv Passat GTE-18
Nissan Leaf 24Kw-16
Mitsubitshi Starion Turbo-84
Saab 99 L-73
Wv Passat GTE-18
Nissan Leaf 24Kw-16
Tror, tyvärr, att helgen vecka 30 är en sån übersemestervecka att folk har svårt att komma ifrån. Vet själv att det är så för min del men med lite tur kanske det kan gå att komma loss och titta. Inget jag vågar anmäla mig till dock.
Back on track med bojsänke i fronten och bladfjädrar under karossen.
Jag trodde semester betydde att man kan göra vad man vill när man känner för det, istället för att vara styrd av jobb och sånt tråkigt.
För egen del blir det nog att komma och kolla och drälla omkring i depån.
Vet inte om det är nån höjdare att köra med Omegan...
För egen del blir det nog att komma och kolla och drälla omkring i depån.
Vet inte om det är nån höjdare att köra med Omegan...
Anders Karlsson
Opel Commodore 3,0 24V -77, konbaneglidare
Opel Rekord -69, motorlös bandräpare
Opel Commodore 3,0 24V -77, konbaneglidare
Opel Rekord -69, motorlös bandräpare
vad är detta tycker det börjar bli lite för mycket BMW!! tyvärr kan jag inte detta datum..Becker skrev:1. David Nordquist, Miata
2. Jakob Josefsson, Porsche
3. Samuel Lindkvist, BMW
4. André Lidén, Saab
5. Axel Byrmo, BMW
6. Mattias Becker, BMW
Volkswagen Golf Sportkombi R-line 2018 - bruksbil
Volvo V40 D2 2015 - Såld
Volvo S60 2.4 2005 - Såld
Volvo 850 2,5S 1996, the red Pearl - Såld
Volvo 740 GLT 16V 1988 - Skrotad
Volvo V40 D2 2015 - Såld
Volvo S60 2.4 2005 - Såld
Volvo 850 2,5S 1996, the red Pearl - Såld
Volvo 740 GLT 16V 1988 - Skrotad
-
- Deluxpostare!
Superstage
Kommer nog med o håller ställningen utanför banan o tittar på alla duktiga förare o härliga bilar.