BOB skrev:Har en gti grill liggande (grillen med extraljus i och röd rand runt) undra om det är snyggare
Du skulle ju ha en jetta front!
Jag tror jag har lyktor liggandes...
Kan ha en jetta front liggande också, men tycker inte det blir snyggt på en golf, GTI grill är ju isåfall bara för att det är orginal... Annars är väl kanske golf rally front lite tuff tycker jag, men antagligen svår att få tag i
Maccan skrev:Fick du med fästen till stolarna eller hur gjorde du med dem?
följde med universal underrede. på golfen går det en balk undre stolen så fäst i balken och i golvet bakom, med bultar igenom och plattjärn under, så det blev stabilt. Valde att inte ha stolarna justerbara.
Så nu var bilen testkörd på moholm och den fungerade fint. låg bra i banan och styrde in riktigt fint, var lite orolig att bakvagnen skulle kännas lite sladdrig men hade inga problem med det alls.
Var bara lite missar i mitt mekande, fick förstärka ett fäste till förar stolen och sätta ett relä på kylarfläkten.
dom gamla rallyslicksen som jag körde på var snorhala det första men sen efter lite uppvärmning så blev det bra grepp.
ska även försöka byta kammrem innan nästa träff då jag inte vet när den är bytt.
idag så har jag och calle bytt kamrem på golfen i och med att jag inte visste när den var bytt.
Zeb tittade även förbi och tog rollen som kvalitetskontrollant.
Som gammal gti ägare så kom han även med lite tips på modifiering av luftburken som gjordes...
BOB skrev:idag så har jag och calle bytt kamrem på golfen i och med att jag inte visste när den var bytt.
Som gammal gti ägare så kom han även med lite tips på modifiering av luftburken som gjordes...
BOB skrev:idag så har jag och calle bytt kamrem på golfen i och med att jag inte visste när den var bytt.
Blev det något mer Krååååp?
lite mer blev det, men inte som en opel corsa
he he ne det förstod jag för det kan ju få en DTM 190 att låta som en symaskin.