Anderstorp 1/10

Vad tyckte du om träffen? Berätta!

Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen

OneYet
Ultrapostare!

Anderstorp 1/10

Inlägg av OneYet »

Ja, egentligen var det ju ingen officiell träff men eftersom det var några attitudare där så lägger jag upp en tråd i alla fall.

Bild
Tömning av bilen innan körning.

Bild
Trailerqueen :D

Bild
Eftersom det ösregnade i Jönköping blev det däcksbyte till (7 år gamla) R-däck i depån.

Bild
Widell in action.

Bild
Så här glad blir man över sin första banträff.

Bild
En vacker solnedgång.

Bild
4 attitude-bilar. Är det en träff?

Bild
En jagad ordförande i karusellen.

Bild
Tack för en trevlig kväll.
Fredrik Liljenberg

En brandgul Speedster
Jakob
Styrelseledamot

Inlägg av Jakob »

ni ser ut att ha haft det riktigt kul, synd att jag missade detta!
kardanaxel
Klubbordförande

Inlägg av kardanaxel »

Jakob skrev:ni ser ut att ha haft det riktigt kul, synd att jag missade detta!
Så är det när man sitter hemma och tofflar! :wink:

Jag halkade runt lite med som sagt. Skriver halka runt för jag fick inte något flyt och kunde aldrig hålla fullt riktigt. Provade att köra på 7 år gamla r-däck bak och 2 år gamla fram... Det var ingen succé... Sladdade mest hela tiden och med vassare belägg även bak så blev det helt livsfarligt vid inbromsning! Körde bara korta slingan som tur var för andra varvet gick jag runt när jag skulle bromsa. Spännande att åka bakåt i ett rökmoln i drygt 140...inte...
Måste göra en del justeringar på bakvagnen i vinter. Nu känns det som att köra Porsche för när det väl släpper där bak så är det bilen som bestämmer och inte jag längre så självförtroendet sjönk lite ju mer jag körde.
Annars var det en kul "träff" och det fanns ju mycket möjlighet till körning. Tror att under halva bantiden så var det inte mer än 3 bilar på banan!

Fina bilder Fredrik och Ludvig (det var så pajken hette va?) ! Jag lånar två till Rejsa om det är ok. Annars får ni säga till!
/Axel Byrmo
-------------------------------------------

Har haft ett fordon med 1hk / kg!! :hey:
Skriv svar