Bilfoto
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Bilfoto
Jag misstänker att vi är några stycken i klubben som inte bara tar med oss bilen till olika träffar utan också kameran. Extravikt tycker någon, livsviktigt tycker andra.
Jag tycker att jag har skymtat några fina bilder i andra trådar.
Jag tänkte att det är dags att starta en tråd för bilfoto som är speciellt för de bilder vi tagit som vi är lite extra nöjda med. Det behöver inte vara nån speciell bil, den kan vara din eller någon annans. Så länge som du är nöjd med fotot eller bara vill ha lite tips/kritik. Kamera, teknik och annan utrustning kan man ju skriva med om man vill.
Jag börjar med en jag tog på banan i Anderstorp häromdagen.
Kamera: Sony a300.
Objektiv: Sigma 70-300 telezoom.
Färger och nivåer ändrade i PS.
Tips/Kritik mottages hjärtligt.
Edit: Tack Fredrik!
Jag tycker att jag har skymtat några fina bilder i andra trådar.
Jag tänkte att det är dags att starta en tråd för bilfoto som är speciellt för de bilder vi tagit som vi är lite extra nöjda med. Det behöver inte vara nån speciell bil, den kan vara din eller någon annans. Så länge som du är nöjd med fotot eller bara vill ha lite tips/kritik. Kamera, teknik och annan utrustning kan man ju skriva med om man vill.
Jag börjar med en jag tog på banan i Anderstorp häromdagen.
Kamera: Sony a300.
Objektiv: Sigma 70-300 telezoom.
Färger och nivåer ändrade i PS.
Tips/Kritik mottages hjärtligt.
Edit: Tack Fredrik!
Senast redigerad av 2 Reco, redigerad totalt 16 gång.
[David Knutsson]
Volkswagen Polo -96. Liten, lila, pendling.
Kawasaki ZX9R -98. Snabb, grön, nice. - till salu
Volkswagen Polo -96. Liten, lila, pendling.
Kawasaki ZX9R -98. Snabb, grön, nice. - till salu
Re: Bilfoto
En annan har fotat en hel del på senaste, får rota igenom mina mappar å hitta lite fina bilder. Antar att man inte måste välja en bild
Johan Bring
Mitsubishi Galant GTi Dynamic-4 -89 x2
Mitsubishi Eclipse GSX -98
Mitsubishi Colt GLX -00
Lexus GS 430 -02
Mitsubishi Galant GTi Dynamic-4 -89 x2
Mitsubishi Eclipse GSX -98
Mitsubishi Colt GLX -00
Lexus GS 430 -02
-
- Megapostare!
Jag slänger upp några bilder jag med, men mitt foto har legat nere ett tag nu, tyvärr. Ork och energi har inte varit på kamerans sida på sistone...
Min gamla vectra...
Min commodore, innan jag fick för mej att riva ner hela bilen och renovera. Borde lägga upp en projekttråd för den här med...
Och en actionbild från rallyträffen häromåret
Har haft samma kamera till alla dom bilderna, en Canon Eos 400D med ett Sigma 17-70mm objektiv.
Kritik mottages mer än gärna
Min gamla vectra...
Min commodore, innan jag fick för mej att riva ner hela bilen och renovera. Borde lägga upp en projekttråd för den här med...
Och en actionbild från rallyträffen häromåret
Har haft samma kamera till alla dom bilderna, en Canon Eos 400D med ett Sigma 17-70mm objektiv.
Kritik mottages mer än gärna
Simon Johansson
Ford Customline -54 || Opel Olympia -51 || Opel Rekord -63
Ford Customline -54 || Opel Olympia -51 || Opel Rekord -63
schyssta bilder, fotografering är kul, tyvärr så hinner man inte med det så mycke som man önskat. Hade faktiskt en "lite" roligare kamera beställd men pga leveransproblem så fick jag ta tillbaka ordern. Tur var väl det kanske, för digitalkameran ligger kvar där den låg för ett år sedan.
Fredrik N
"Alla borde köra peugot"
"Alla borde köra peugot"
-
- Megapostare!
-
- Deluxpostare!