Emil C skrev:Åh vad jag gillar när kablarna är så bra draget!! Ljudbygget blev ju SÅ BRA med..snyggt jobbat!
Vad är de för tum på fälgarna du har? Enligt mej tycker jag du ska köpa större fälgar! Det ser ju ut att få plats mer i dom hjulhusen
Det är min tanke.. Tack o hej
Jupp ordning å reda ska det vara
Jag har 18" nu och det får platts typ hur stora som helst utan att det skrapar i, men jag tycker det räcker med 18" på min AWD bil det blir mera räjs över det hela! Bygger inte direkt någon show bil.
Men det kommer se bättre ut sedan när man sänkt bilen ytterligare.
Nu är i alla fall XYZ på och har varit ute och provat dom. Verkar funka OK men ska köra med dom ett tag å se om dom tar bättre.
Har varit på Mantorp och tävlat i bilstereo igen och det gick siså dära. Klanta mig på DB biten och spelade bara 128db Annars fick jag bra poäng.
Sedan blev det en sväng till Norrköping på kvällen, var trevligt där borta.
Oj glömde nämna att det ska ju självklart bli svart !
Alla skriver att man ska ta denna så det får bli så. Denna är ju inte riktigt som den vanliga blitz fronten så jag blir inte riktigt som alla andra.
+ IC'n ska dit så kommer det bli kalas tror jag
Nöjd Molin ? Där har du laddluftkylaren Dock skulle den ha varit lite längre
Jag är inte helt nöjd med resultatet men det funkar å får vara så
Har börjat lite lätt på andra sidan men vet inte exakt hur man skal gå till väga där.
Fick låna en j-pipe från ExtremeTurboSystems men dom skulle $97dollar för den å $90 i frakt så får göra det bästa med det jag har eller om jag gör en till beställning från ebay.
Ja så har hänt med bilen på senaste?
Har haft lite dåligt i kassan på senaste så man har inte haft råd till bensinen. Men det har körts lite i alla fall... Bland annat konbana på Moholm och även några varv på Kinnekulle
Här är min nya bruksbil som det kommer att hända lite med också
Ska försöka spela in en liten snutt också
Men annars så blir det att ställa av bilen och börja pilla med instrument brädan å passa in blitz fronten
Börjar med ett stort tack till Mårten som körde sönde min bil Var ute å bus körde, skulle bara avsluta kvällen med en launch och efter det så var inte drivlinan den samma. Alltså så är det bara att köpa värre
Som tur var så sålde Youask sin lådan som suttit sin 9sec Colt. Och var även så snäll att han såg över vinkel lådan å klämde dit en lamell diff bak. Så det sitter typ evo drivlina nu.
En tur till Örebro
Blir nya fälgar också så man kan "bötta" skiten
Fälgarna fick sig Toyo R1R däck.
Har redan kört av en driv axel så det är lite trix att få tag i en hel nu
Liten ny setup för denna sommar och kan sammanfatta det med att den går bra nu. Kör ifrån å hänger på bilar med mycket HK i Fast fjädrarna är alldeles för mjuka å lutar åt KW coilisar till nästa sommar.
Har ett bussningskit som ska på i vinter och ny krängings stag under.