Ser ju bra ut . Att det strular med firman, är inte det standard hos de flesta lackerare... Det är då min erfarenhet, att man sällan blir nöjd över lacken, priset och affären överlag.
Men visst är det en härlig känsla när den står hemma i sin nya skepnad!!
Volvo V70 -98
Ski-doo 500 ss 05
½Polaris 400 sks -87
På lördag är det dags för EDPS i Pteå så dår får vi se om det rör på sig med... Ska bli kul å se vad tidkortet visar. Tyvärr finns nte riktigt all tid jag vill till att prova in den inför körning... men men...
På lördag är det dags för EDPS i Pteå så dår får vi se om det rör på sig med... Ska bli kul å se vad tidkortet visar. Tyvärr finns nte riktigt all tid jag vill till att prova in den inför körning... men men...
Du har ju en hel fredagkväll på dig! Så mycket kan de väl inte vara? Startvarv och laddtrycksstyrningen?
Du ska ha så pass med startvarv att de spinner lämpligt mycket när du kliver av, med varma däck. Då tror ja de blir fint till klistrade banan!
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Nicke Nyman skrev:Jisses va mycket snyggare bil du har!
Går ju inte att jämföra, är ju två helt olka typer av bilar även om vi använder dom till samma sak...
Din kallade folk för rally bil, ja vad kallade dom min... hehe...
Nicke Nyman skrev:Jisses va mycket snyggare bil du har!
Går ju inte att jämföra, är ju två helt olka typer av bilar även om vi använder dom till samma sak...
Din kallade folk för rally bil, ja vad kallade dom min... hehe...
K**förlängare!
Lite kul va de ändå! Än om de förmodligen skulle vilja ha den själv!
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72