Jepp!! tror jag hade rätt tur som kom över en helt ny. Det finns många vanliga som är omsydda (bla med M-färgerna i sömmarna, rätt snyggt) Den här är 2cm mindre än "m-tech II"-ratten jag hade innan. Den ska tydligen inte gå att få tag på hos bmw längre, har dock inte kollat upp om det stämmer.TOBE skrev:Värsta sport evo ratten:) Riktigt läckert!
BMW E30 cab
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Vet inte om facebook har diskuterats nåt här på forumet. Men nu har jag börjat använda min lite mer. Och tänkte att det kanske är några här som vill hålla kontakten den vägen också, så jag lägger upp en länk här: http://www.facebook.com/profile.php?id=695526912
Välkomna att besöka mig där
Välkomna att besöka mig där

har nu 2 kompisar som köpt nya direkt från bmw... billiga oxå, kan bara rekommendera dessa!!erre skrev:Jepp!! tror jag hade rätt tur som kom över en helt ny. Det finns många vanliga som är omsydda (bla med M-färgerna i sömmarna, rätt snyggt) Den här är 2cm mindre än "m-tech II"-ratten jag hade innan. Den ska tydligen inte gå att få tag på hos bmw längre, har dock inte kollat upp om det stämmer.TOBE skrev:Värsta sport evo ratten:) Riktigt läckert!
grejade lite med bilen igår. så här blev det.

(det här är ett skämt, pga att jag blev utloggad och inte orkade skriva om allt jag skrivit tidigare...)

(det här är ett skämt, pga att jag blev utloggad och inte orkade skriva om allt jag skrivit tidigare...)
Senast redigerad av 1 erre, redigerad totalt 17 gånger.
-
- Gör inte annat än skriver...
-
-
precis... släng i en liten, och lägg ribban på låga typ 1400hk..erre skrev:tänkte smygtrimma lite med en turbo på min m20. får se hur det funkar... bara lite lagom. Vill ju känna att jag byter upp mig den dagen jag får i Alpina-snurran.

Martin Fåglefelt
BMW 528 Sedan -99
BMW 530 Sedan -04
tel. 0725-423500
BMW 528 Sedan -99
BMW 530 Sedan -04
tel. 0725-423500
Motorn jag har ståendes är en B10 4.6l -99:a... 345hk om jag inte minns fel. Den här och väntat på mig i 3år nu =( Men det är ju ett ganska stort projekt att hinka i en V8, så jag drar lite på det. Behövs ju fler delar än motorn liksom.Neider skrev:Beror ju på vilken modell av Alpina motorn han slänger ner, b6 eller b10.
rak 6 eller v8
Har sett att det dykt upp bra guider på www.e30.de nu