Så jag tänkte vi kunde ge lite förslag på roliga entusiastbilar mellan 100.000- 200.000. Visst ganska mycket pengar att lägga på en leksak, men om man verkligen vill så går det.
Som det står i första inlägget men Legnum ligger väl mellan 80-120, så de platsar väl tycker man. Man kan ju starta en likadan tråd för bilar upp till 100k.
Martin Fåglefelt
BMW 528 Sedan -99
BMW 530 Sedan -04
Så jag tänkte vi kunde ge lite förslag på roliga entusiastbilar mellan 100.000- 200.000. Visst ganska mycket pengar att lägga på en leksak, men om man verkligen vill så går det.
Som det står i första inlägget men Legnum ligger väl mellan 80-120, så de platsar väl tycker man. Man kan ju starta en likadan tråd för bilar upp till 100k.
Eller upp till 50000, fast kanske utan rubriken dröm då? Eller varför inte?
Martin Fåglefelt skrev: ...men Legnum ligger väl mellan 80-120, så de platsar väl tycker man. Man kan ju starta en likadan tråd för bilar upp till 100k.
Men de tre exemplen var alla under 100k.
David Alesand skrev:Eller upp till 50000, fast kanske utan rubriken dröm då? Eller varför inte?
Jakob skrev:det är ju kanske inte alla som har så jättehög bugdet för sina bilar så en bil för 50000 kan väl va en drömbil med?
Det står er fritt att skapa en sån tråd.
Diskussionen om vad som är mycket pengar känns inte heller relevant för tråden.
Mer OT: I våras var min drömbil (under några dagar innan rallyträffen) en bakhjulsdriven bil att skyffla grus med. Så jag håller med dig Jakob; visst kan en drömbil vara billig. Jag har ganska länge velat ha en Miata, det är min drömbil som jag längtar efter. Men en "Inspirations-drömbils tips-tråd för bilar upp 50000kr" kommer nu.