Undrar lite om det är nån här på forumet som vet lite grann om MC-olyckan i Löttorp på vägen hem idag? söndag ca 12.00. Hur illa var det?
Vad jag hann se, va att det var BikerCurch hojarna. Hoppas verkligen att det gått bra för alla inblande.
Olyckan vid Löttorp...
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Ja enlig vad jag hörde av Sture som pratat med nån Happiness-nisse så var det en bil som körde ut framför ett par på MC i gänget från Happiness.
Den som körde klarade sej visst rätt bra medans den som åkte med skadade benet på nåt sätt, kanske bröt det.
Nån annan kanske vet mer.
Men det såg ju inte så kul ut med två stora ambulanser o massa poliser och alla motorcyklarna som stog överallt på området.
Men tydligen så var det inte så farligt ändå.
Den som körde klarade sej visst rätt bra medans den som åkte med skadade benet på nåt sätt, kanske bröt det.
Men det såg ju inte så kul ut med två stora ambulanser o massa poliser och alla motorcyklarna som stog överallt på området.
Åh det känns skönt att höra, själv blev jag nog ganska lugn hela hemresan tackvare det.BMW Samuel skrev:Ja enlig vad jag hörde av Sture som pratat med nån Happiness-nisse så var det en bil som körde ut framför ett par på MC i gänget från Happiness.
men vem kunde köra fort i köerna på öland egentligen.
det va ju en kille i en eclipse som körde om alla men han stod ju och pratade med en mc-polis på andra sidan bron han..
-
- Postare
-
- Legend!
- Kontakt:
-
- Postare