Ok, ursäkta frågan på denna tråd men det lät lite underligt.Andreas K skrev:02 är en beteckningn på den klassiska bmw modell som erik har.Elias skrev:Ber för honom och sjukvårdsteamet runt honom.
Men VAD betyder detta???
kardanaxel skrev: 02-litteratur osv...
Otäck olycka
Mer bönämnen....för vår vän
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
-
- Legend!
- Kontakt:
-
- Deluxpostare!
-
- Klubbordförande
Jag har varit och besökt Erik ikväll.
Jag hälsade från er alla och han bad mig att hälsa er och tacka er extra mycket för erat stöd och era börner! Ni betyder mycket för honom!
Det har gått framåt de sista dagarna och idag var han ur sängen för första gången och testade lite rullstol. Det gick bra så nu ska det åkas lite varje dag. Han har blivit mycket starkare nu och nu börjar gamle Erik komma tillbaks igen
Jag hälsade från er alla och han bad mig att hälsa er och tacka er extra mycket för erat stöd och era börner! Ni betyder mycket för honom!
Det har gått framåt de sista dagarna och idag var han ur sängen för första gången och testade lite rullstol. Det gick bra så nu ska det åkas lite varje dag. Han har blivit mycket starkare nu och nu börjar gamle Erik komma tillbaks igen

/Axel Byrmo
-------------------------------------------
Har haft ett fordon med 1hk / kg!!

-
- Deluxpostare!
Jag, min söta frü och Herr Ordförande var på besök hos Erik idag.
Han har humöret och gnistan uppe men är givetvis trött.
Har gjort stora framsteg bara de tre senaste dagarna, han säger själv att det nu känns som det vänt, och konstaterade att -"Jag var inte ensam där i bilen när det small..."
Han blev mycket glad över vårt besök och den tyska biltidningen
.
Riktar också ett tack till allas förböner och tankar.
Han har humöret och gnistan uppe men är givetvis trött.
Har gjort stora framsteg bara de tre senaste dagarna, han säger själv att det nu känns som det vänt, och konstaterade att -"Jag var inte ensam där i bilen när det small..."
Han blev mycket glad över vårt besök och den tyska biltidningen

Riktar också ett tack till allas förböner och tankar.
Slopa dieselskatten!!
-
- Gör inte annat än skriver...
-
- Klubbordförande
Han är hemma sedan ett par veckor. Hälsade på honom i söndags. Då var han vid gott mod och låg i sängen. Just ligga i sängen och kolla på tv blir det väl mycket av men han orkar med kortare resor nån kväll och kan sitta i rullstolen i några timmar.Martin Fåglefelt skrev:Undrar som ovanstående.Mae skrev:Hur är det med Erik idag?
Han har kvar ställningen i mellan bäckenen och ska ha det i fyra veckor till. Under den tiden kan han precis som nu bara ligga på rygg.
Men det går åt rätt håll och nu är det nya bilplaner i skallen...

/Axel Byrmo

Jag träffade Erik ikväll i pingstkyrkan i jkpg. Så gött!
En Erik komplett med fyra hjul och krängningsstag, precis som han alltid är.
Och är det nån om är riktigt go mer än Gud (som fixat till Erik sådär) så är det Erik själv alltså.
Vilken kille!
En Erik komplett med fyra hjul och krängningsstag, precis som han alltid är.
Och är det nån om är riktigt go mer än Gud (som fixat till Erik sådär) så är det Erik själv alltså.
Vilken kille!
[David Knutsson]
Volkswagen Polo -96. Liten, lila, pendling.
Kawasaki ZX9R -98. Snabb, grön, nice. - till salu
Volkswagen Polo -96. Liten, lila, pendling.
Kawasaki ZX9R -98. Snabb, grön, nice. - till salu
-
- Postare
Hej ALLA underbara Attitudare!! I love YOU ALL. Så underbart att läsa om alla som har bett för mig under året som har gått och alla tankar som har givits till mig och mina annhöriga. Det är fantastiskt. Jag blir helt Rörd
Och nu ett år senare kan jag ju bara säga att det är KRAFT i förbön. Jag är nu till baka på mitt jobb på heltid och riktar snea bmwar, det var jag redan i december. Jag är i stort sett helt frisk, har lite problem med min fot som tyvär nog inte blir mycket bättre. Men det är en baggatel i sammanhanget.
Det känns lite som att man har legat i ide 2008. Olyckan har ju gjort att man inte redigt har prioreterat bilar och attitude med mera. Man har ju liksom fått se till att man blir i ordning själv först. Men nu är jag laddad för en nu underbar säsong som jag verkligen ser fram emot.
Så Jag vill rikta ett Stort Tack till alla attitudare och hoppas vi syns under året // Erik Almhill
Och nu ett år senare kan jag ju bara säga att det är KRAFT i förbön. Jag är nu till baka på mitt jobb på heltid och riktar snea bmwar, det var jag redan i december. Jag är i stort sett helt frisk, har lite problem med min fot som tyvär nog inte blir mycket bättre. Men det är en baggatel i sammanhanget.
Det känns lite som att man har legat i ide 2008. Olyckan har ju gjort att man inte redigt har prioreterat bilar och attitude med mera. Man har ju liksom fått se till att man blir i ordning själv först. Men nu är jag laddad för en nu underbar säsong som jag verkligen ser fram emot.
Så Jag vill rikta ett Stort Tack till alla attitudare och hoppas vi syns under året // Erik Almhill
-
- Gör inte annat än skriver...
- Kontakt:
-
- Klubbordförande
-
- Legend!