Final menar du?Adolfsson skrev:HV71 i SemifinalAdolfsson skrev:HV 71 i Semifinal
Härligt!
Skitgött!
Slutspel i hockey!
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
-
- Legend!
- Kontakt:
-
- Legend!
- Kontakt:
Re: Slutspel i hockey!
BMW M3 E30 - BMW 530D F10 - ALPINA B3 2,7 CAB Replica - BMW Z4M Coupé
-
- Styrelseledamot
Re: Slutspel i hockey!
fixat!Samuel Lindkvist skrev:Final menar du?Adolfsson skrev:HV71 i SemifinalAdolfsson skrev:HV 71 i Semifinal
Härligt!
Skitgött!
CarlJohan Wennborg
Mitsubitshi Starion Turbo-84
Saab 99 L-73
Wv Passat GTE-18
Nissan Leaf 24Kw-16
Saab 99 L-73
Wv Passat GTE-18
Nissan Leaf 24Kw-16
Helt otroligt.
Skulle köpa biljetter till finalmatch 4. De släpptes kl 9 och inom 20 sekunder hade jag försökt få biljetter på 3 sektioner i Kinnarps arena. Slutsålt, slutsålt och slutsålt!
Kastade mig på telefonen. Det tutade bara upptaget, men efter 10 minuter så hamnade jag i en telefonkö med beräknad tid 11 minuter. Efter 20 minuter kom jag äntligen fram o utgick från att biljetterna var helt slut, men det fanns 2 spridda sittplatser kvar till finalmatch 2 (dock inom samma sektion). Inte mycket att tveka på.
Så nu får man se en finalmatch live iaf!
I år blir det SM-guld till HV!!!
Skulle köpa biljetter till finalmatch 4. De släpptes kl 9 och inom 20 sekunder hade jag försökt få biljetter på 3 sektioner i Kinnarps arena. Slutsålt, slutsålt och slutsålt!
Kastade mig på telefonen. Det tutade bara upptaget, men efter 10 minuter så hamnade jag i en telefonkö med beräknad tid 11 minuter. Efter 20 minuter kom jag äntligen fram o utgick från att biljetterna var helt slut, men det fanns 2 spridda sittplatser kvar till finalmatch 2 (dock inom samma sektion). Inte mycket att tveka på.
Andreas Ekslätt
-
- Styrelseledamot
Låter ju som det brukar vara till en vanlig match i grundserien dåAndreas skrev:Helt otroligt.
Bygg ut Kinnarps!
CarlJohan Wennborg
Saab 99 L-73
Wv Passat GTE-18
Nissan Leaf 24Kw-16
Saab 99 L-73
Wv Passat GTE-18
Nissan Leaf 24Kw-16
-
- Styrelseledamot
Sen får dom inte glömma att tänka noll noll.Karlsson skrev:HV måste åka mycket skridskor, det är en vinnande taktik i ishockey.
Dessutom är det viktigt att de är starka, går på kropp och vinner första, andra och tredje halvlek.
CarlJohan Wennborg
Saab 99 L-73
Wv Passat GTE-18
Nissan Leaf 24Kw-16
Saab 99 L-73
Wv Passat GTE-18
Nissan Leaf 24Kw-16
-
- Deluxpostare!
tänk samma lag!Adolfsson skrev:Sen får dom inte glömma att tänka noll noll.Karlsson skrev:HV måste åka mycket skridskor, det är en vinnande taktik i ishockey.
Dessutom är det viktigt att de är starka, går på kropp och vinner första, andra och tredje halvlek.
Bygg & Fastighetsservice i Habo
Citroen Jumper -05
VW Passat 2,0 tdi 4motion R-line -10
Porsche 944 -86
GasGas fse 400 -02
140m2 garage -13
Citroen Jumper -05
VW Passat 2,0 tdi 4motion R-line -10
Porsche 944 -86
GasGas fse 400 -02
140m2 garage -13
-
- Styrelseledamot
-
- Legend!
- Kontakt:
-
- Gör inte annat än skriver...
- Kontakt:
-
- Legend!
- Kontakt:
-
- Gör inte annat än skriver...
- Kontakt:
Hehe, precis. Såg bara de 2 första perioderna innan ja åkte på BB men jag tycker att LHC va bättre igår. De blir nog inte lika enkelt i Kinnarps Arena. Men jag tycker de alltid är kul när de blir 7 matcher. För några år sen när FBK vann alla matcher i finalserien, 4-0 i kvarten, 4-0 i semin och 4-0 i finalen, de är inte kul.Daniel Båge skrev: Ni norrlänningar håller visst alltid ihop.
Klockren träff i ribban av Melin där i slutet.
Ribbträffen kändes hela vägen hit via Aftonbladet TV senare på kvällen... Jisses vilken träff...
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Härligt när tillochmed kommentatorerna beklagar sig över domarnas kvalitet.
Tycker det är rätt härligt att man ibland inte ens får peta på en spelare medans någon annan kan sätta 3 crosscheckingar i ryggen på en annan utan utvisning.
Men men, igår så avlyssnades matchen på radio medans det var fullt ös i garaget, så världen går ju inte under pga en förlust
Tycker det är rätt härligt att man ibland inte ens får peta på en spelare medans någon annan kan sätta 3 crosscheckingar i ryggen på en annan utan utvisning.
Men men, igår så avlyssnades matchen på radio medans det var fullt ös i garaget, så världen går ju inte under pga en förlust
Fredrik N
"Alla borde köra peugot"
"Alla borde köra peugot"
-
- Legend!
De spelar i HV som höll sig på isen kämpade väl så gott dom kunde medans vissa idioter aldrig lär sig hålla sig borta från utvisningsbåset!!!!!
Fast vänstern Fredriksson gav spelaren i LHC var ju nästan lite plåster på såren
Fast vänstern Fredriksson gav spelaren i LHC var ju nästan lite plåster på såren
David Nordquist
Team Tomtabacken
Team Tomtabacken
-
- Legend!
- Kontakt:
Som sagt 3 crosscheckingar i ryggen utan åtgärd och sedan mål.
En klubba i ansiktet på Ward utan åtgärd. 2 Klockrena utvisningar som HV aldrig fick. Sen kan jag hålla med om att LHC va mycket bättre och va värda segern. Men så spelar man inte bra heller om man mest får utvisningar emot sig.
En klubba i ansiktet på Ward utan åtgärd. 2 Klockrena utvisningar som HV aldrig fick. Sen kan jag hålla med om att LHC va mycket bättre och va värda segern. Men så spelar man inte bra heller om man mest får utvisningar emot sig.
BMW M3 E30 - BMW 530D F10 - ALPINA B3 2,7 CAB Replica - BMW Z4M Coupé
Död åt LHC!!!Nicke Nyman skrev:Nu strör ja väl salt i såren, men skönt att LHC vann ikväll!
Finns inte mycket som får mig att heja på HV men jag ska göra ett undantag. Alla som slår ut Färjestad förtjänar att få pisk, spelar ingen roll av vem.
Senast redigerad av 1 Daniel S, redigerad totalt 9 gånger.