Slutspel i hockey!
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
-
- Styrelseledamot
Slutspel i hockey!
HV 71 i Semifinal
Härligt!
Härligt!
CarlJohan Wennborg
Mitsubitshi Starion Turbo-84
Saab 99 L-73
Wv Passat GTE-18
Nissan Leaf 24Kw-16
Saab 99 L-73
Wv Passat GTE-18
Nissan Leaf 24Kw-16
-
- Gör inte annat än skriver...
- Kontakt:
Re: Slutspel i hockey!
Förstår er glädje, men för Ske-å hade det varit en enorm kvist i hatten om de lyckats gå vidare.Adolfsson skrev:HV 71 i Semifinal
Härligt!
Samma hatt av dock för era blåingar.
Ang. Nymans inlägg här ovanför så kommer jag osökt att tänka på dokumentären om Foppa där han spelade en vänskapsmatch med Modo mot Björklöven och en liten ume-kille fick äran att sitta och snacka med honom efter matchen. Efter ett tag frågade killen om inte Foppa kunde börja spela för just löven när han kom hem från NHL. Foppa svarade så snällt han kunde att han hade redan lovat Modo varpå lillkillen, med en gnutta hat i ögonen spottar fram ett
-MODORÖV!
Världsstjärna...spelar ingen roll i ett derby.
-
- Kontakt:
HV i SM-final inga problem, dock så tror jag att de kommer bli en 7-matchers serie där. Oavsett motstånd, men självklart hoppas jag personligen på Frölunda i SM-final. Men Timrå och LHC verkar heta så jag tror inte de kommer vara en dans på rosor för nåt av lagen!
De är ju kul o se att ett ex-löv gör succe i HV. När Ledin spelade i Löven åkte han åt alla håll samtidigt. Slitvarg då, slitvarg nu!
De är ju kul o se att ett ex-löv gör succe i HV. När Ledin spelade i Löven åkte han åt alla håll samtidigt. Slitvarg då, slitvarg nu!
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Jag skulle gissa på någonting sånt jag också, trots att hv var någorlunda överlägsna så verkar det som att de flesta lagen höjt sig ett par snäpp och spelar bättre än tidigare. Sån är iallafall min uppfattning av de (relativt få) matcherna jag följt.Nicke Nyman skrev:HV i SM-final inga problem, dock så tror jag att de kommer bli en 7-matchers serie där. Oavsett motstånd, men självklart hoppas jag personligen på Frölunda i SM-final. Men Timrå och LHC verkar heta så jag tror inte de kommer vara en dans på rosor för nåt av lagen!
Fredrik N
"Alla borde köra peugot"
"Alla borde köra peugot"
-
- Legend!
- Kontakt:
-
- Megapostare!
-
- Dunderpostare!
-
- Legend!
- Kontakt:
Inte när det gäller HV. Tycker dom vunnit serien varje år men så när slutspelet börjar så slappnar dom av helt för dom tror dom är bäst så dom behöver inte kämpa förrens finalen. Men så åker dom ut i semifinal utav nåt bottenlag.David Alesand skrev:Historiskt så brukar seriesegraren vinna guldet.
BMW M3 E30 - BMW 530D F10 - ALPINA B3 2,7 CAB Replica - BMW Z4M Coupé
Låter/Lät väl precis som hv. Iår verkar de ha vaknat till liv nu. Annars så är dom bra på att vara sämst när det gäller.Samuel Lindkvist skrev:Inte när det gäller HV. Tycker dom vunnit serien varje år men så när slutspelet börjar så slappnar dom av helt för dom tror dom är bäst så dom behöver inte kämpa förrens finalen. Men så åker dom ut i semifinal utav nåt bottenlag.David Alesand skrev:Historiskt så brukar seriesegraren vinna guldet.
Fredrik N
"Alla borde köra peugot"
"Alla borde köra peugot"
Hv verkar starka i år men jag är ändå inte så säker på att dom tar guld faktiskt.
Själv är det dagen efter förlust så man är lite hängig....
Det enda man kan glödja sig med är att vi fortfarande är SVENSKA MÄSTARE!!!
Nicke du måste ju skärpa dig!! Hålla på frölunda? Hmmm ja det måste ju va växthuseffekten
Själv är det dagen efter förlust så man är lite hängig....
Det enda man kan glödja sig med är att vi fortfarande är SVENSKA MÄSTARE!!!
Nicke du måste ju skärpa dig!! Hålla på frölunda? Hmmm ja det måste ju va växthuseffekten
-
-
- Deluxpostare!
-
- Kontakt:
Jaa, jag förstår att du undrar, men Löven spelar inte i högsta serien. De duger ju inte till att spela ut ett lag som kom från Div 1 ens, då förtjänar man inte o spela i Elitserien. Men sen, de hela började på högstadiet. Vi var precis 12 grabbar i klassen och tänkte att vi måste göra nå kul av detta. Så vi lottade ut ett lag åt varje grabb i klassen. Då fick jag Frölunda och då blev de ju att man höll stenhårt på dom hela den säsongen och sen fortsatte de bara. Så de är väl lite på den vägen.Daniel Båge skrev: Men Nicke, hur kan du hålla på Frölunda? Borde du inte hålla på löven?
Vilka skulle ja hålla på då? MoDo? Som inte kunde stå emot Timrå som utklassade dem totalt? Näe du, de skulle ja inte tro. Alla andra kompisar här i stan, förutom Fibban (kommer från Timrå) då, håller ju på MoDo. Finns nån nerflyttade Ske-å bo som håller på SAIK men de gick ju som de gick för dem.Mojje mu skrev: Nicke du måste ju skärpa dig!! Hålla på frölunda? Hmmm ja det måste ju va växthuseffekten
Ikväll är de hockeykväll hemma hos mig, blir förmodligen ensam men de är bra, då kan man skrika hur mycket man vill...
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
-
- Styrelseledamot
HV71 i FINALAdolfsson skrev:HV 71 i Semifinal
Härligt!
Skitgött!
Senast redigerad av 2 Calle Wennborg, redigerad totalt 3 gång.
CarlJohan Wennborg
Saab 99 L-73
Wv Passat GTE-18
Nissan Leaf 24Kw-16
Saab 99 L-73
Wv Passat GTE-18
Nissan Leaf 24Kw-16
Yeeeeeeees riktigt gött jobbat.Adolfsson skrev:HV71 i SemifinalAdolfsson skrev:HV 71 i Semifinal
Härligt!
Skitgött!
Fredrik N
"Alla borde köra peugot"
"Alla borde köra peugot"