Köpt en ny bil igen=)
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Köpt en ny bil igen=)
Då har man bytt bil igen!! =)
Har sålt S60:in nu för frugan pluggar så man kan finansera studierna för henne! Var i Åsele förra fredagen och köpte en 94as Golf vr6.
Jag tror den är fullutrrustad. Den har helskinn, Climat, Farthållare, Färd-dator mm.
Den är helt orginal och nästan rostfri. Dock ett par repor på huv och tak samt nå bucklor men det är ju en gammbil så...
Den känns välldigt fin i Motor och växellåda/koppling.
Rolig bil faktiskt! bra väghållning och enormt skön sång från motorn!
Rätta mig om jag har fel men visst finns det någon/några vr6:or i klubben?
Får gärna mata in tips och trix angående bilen!
Har iaf tänkt att handla in : 17" , tona rutorna, Öppetfilter (Såg att BSR hade färdigt kitt ikl värmesköld för knappt 1000kr)
Mvh //Danne
Har sålt S60:in nu för frugan pluggar så man kan finansera studierna för henne! Var i Åsele förra fredagen och köpte en 94as Golf vr6.
Jag tror den är fullutrrustad. Den har helskinn, Climat, Farthållare, Färd-dator mm.
Den är helt orginal och nästan rostfri. Dock ett par repor på huv och tak samt nå bucklor men det är ju en gammbil så...
Den känns välldigt fin i Motor och växellåda/koppling.
Rolig bil faktiskt! bra väghållning och enormt skön sång från motorn!
Rätta mig om jag har fel men visst finns det någon/några vr6:or i klubben?
Får gärna mata in tips och trix angående bilen!
Har iaf tänkt att handla in : 17" , tona rutorna, Öppetfilter (Såg att BSR hade färdigt kitt ikl värmesköld för knappt 1000kr)
Mvh //Danne
-
- Megapostare!
-
- Legend!
- Kontakt:
http://forum.attitudemotorclub.com/viewtopic.php?t=6339Mojje mu skrev:Vad har ni för filter på era? märke?
//Danne
För Maccan i tiden.
Team GMBH Rennsport
Team GMBH Rennsport
Va har du kvar filtrena som va i annonsen från 2006? Eller ville du visa att dom finns att köpa hos MDS?Daniel Båge skrev:http://forum.attitudemotorclub.com/viewtopic.php?t=6339Mojje mu skrev:Vad har ni för filter på era? märke?
//Danne
-
- Legend!
- Kontakt:
-
- Legend!
- Kontakt:
För sent! Mohohahahahaa!Mojje mu skrev:Härligt! Vad är det för mm på anslutningen? Pris?Daniel Båge skrev:Ett filter är kvar... Ligger i garaget.Mojje mu skrev:Va har du kvar filtrena som va i annonsen från 2006? Eller ville du visa att dom finns att köpa hos MDS?
//Danne
Alexander Widell
BMW 135i -12
BMW 325i -88
BMW 325iX -86
Opel Kadett Coupé -75
Honda XR500R -82
BMW 135i -12
BMW 325i -88
BMW 325iX -86
Opel Kadett Coupé -75
Honda XR500R -82