Vasaloppet!
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
-
- Klubbordförande
Vasaloppet!
På lördag åker jag till sälen för att åka vasaloppet för tredje gången! Nån mer som ska dit?
Det var några som ville ha mitt startnr. därav denna tråd. Det är i alla fall: 7411
Det var några som ville ha mitt startnr. därav denna tråd. Det är i alla fall: 7411
/Axel Byrmo
-------------------------------------------
Har haft ett fordon med 1hk / kg!!

-
- Klubbordförande
Jag var uppe och kände på stämningen i Mora i förra veckan. Verkade lovande.
Här på Google ska man på nåt sätt kunna följa axelpajken:
http://www.google.se/intl/sv/landing/va ... ource=seab
Här på Google ska man på nåt sätt kunna följa axelpajken:
http://www.google.se/intl/sv/landing/va ... ource=seab
Samuel Silverudd | Team GMBH Rennsport
Uj uj uj, skippar han blåbärssoppan i vansbro och spurtar ifrån leksand så tror jag på en topplacering.Samuel S skrev:Nu har Axel kört i drygt två timmar och ligger på placering 4428.
Heja!
3timmar, det innebär väl knappt halvvägs med tiden som axel förväntade sig. Kom igen nu, kämpa på bara, snart är eländet över för dehär året

Fredrik N
"Alla borde köra peugot"
"Alla borde köra peugot"
-
- Styrelseledamot
Johan Bring
Mitsubishi Galant GTi Dynamic-4 -89 x2
Mitsubishi Eclipse GSX -98
Mitsubishi Colt GLX -00
Lexus GS 430 -02
Mitsubishi Galant GTi Dynamic-4 -89 x2
Mitsubishi Eclipse GSX -98
Mitsubishi Colt GLX -00
Lexus GS 430 -02
-
- Deluxpostare!
-
- Klubbordförande
Tack allihopa!
Nu är jag hemma i småland igen. Det blev som vanligt när jag deltar riktigt dåligt före men jag klarade ju mitt mål ändå. Startade lite längre fram i år så spåren var lite bättre men det var bara två spår att åka i för det mesta och ibland bara ett så det var svårt att köra om.
Plockade ca 2250 placeringar från förra året och traditionen att ta drygt en timme från föregående år höll så den fortsätter vi väl med ett par år till
Nu ska det åkas skidor även i sommar så man blir ännu starkare till nästa år!
På frågan varför man gör det... är man inte anmäld så har man inget att träna för och då skulle man nog skippa många träningspass när det regnar osv. Sen när man har kommit en bit nu så måste man ju testa hur långt man som liten pajk kan komma
Nu är det dags att anmäla sig till nästa år! Nån mer som ska med?
Nu är jag hemma i småland igen. Det blev som vanligt när jag deltar riktigt dåligt före men jag klarade ju mitt mål ändå. Startade lite längre fram i år så spåren var lite bättre men det var bara två spår att åka i för det mesta och ibland bara ett så det var svårt att köra om.
Plockade ca 2250 placeringar från förra året och traditionen att ta drygt en timme från föregående år höll så den fortsätter vi väl med ett par år till

Nu ska det åkas skidor även i sommar så man blir ännu starkare till nästa år!
På frågan varför man gör det... är man inte anmäld så har man inget att träna för och då skulle man nog skippa många träningspass när det regnar osv. Sen när man har kommit en bit nu så måste man ju testa hur långt man som liten pajk kan komma

Nu är det dags att anmäla sig till nästa år! Nån mer som ska med?
/Axel Byrmo

-
- Klubbordförande
-
- Gör inte annat än skriver...
har ett par (kristna) vänner, som kör det för andra året-...klassikern alltså. Lär känna dem, och kör med dem....jag orkar inte.Andreas skrev:Grattis till en bra tid!
Jag är sugen på att ta hela klassikern, men väntar nog ett par år till.kardanaxel skrev: Nu är det dags att anmäla sig till nästa år! Nån mer som ska med?
I år blir det iaf Vätternrundan! Nån mer som ska köra det?
Martin Fåglefelt
BMW 528 Sedan -99
BMW 530 Sedan -04
tel. 0725-423500
BMW 528 Sedan -99
BMW 530 Sedan -04
tel. 0725-423500