Rabatter OKQ8
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Det har uppdagats att det inte är de rabatter vi har i avtalet som ges vid tankning längre. Jag har varit i kontakt med OKQ8 om detta och skulle i slutet av förra veckan eller i början på denna få ett nytt avtal som är uppdaterat.
Nytt avtal på gång. Kommer att läggas ut här och på hemsidan.
Ni som mailat om ansökningsblankettar har jag medvetet väntat med så ni får den nya "rätta" blanketten.
Mer information kommer.
Mvh Sturesson
Nytt avtal på gång. Kommer att läggas ut här och på hemsidan.
Ni som mailat om ansökningsblankettar har jag medvetet väntat med så ni får den nya "rätta" blanketten.
Mer information kommer.
Mvh Sturesson
Och nu då?
Tja!!
Jag är ny på forumet och inser att sep 03 var ett tag sedan!
Hur ser rabatterna ut nu våren 04? finns dom kvar? ökar/minskar dom?
Jaja det ger sig kanske!
Ska jämföra lite med mitt nuvarande kort så kanske det kan bli byte av!!
Jag är ny på forumet och inser att sep 03 var ett tag sedan!
Hur ser rabatterna ut nu våren 04? finns dom kvar? ökar/minskar dom?
Jaja det ger sig kanske!
Ska jämföra lite med mitt nuvarande kort så kanske det kan bli byte av!!
Hus, kombi och barn..när ska jag bli vuxen då?
Ett tips för er som tankar mycket på vårt OKQ8:kort.
Att teckna en BackUp-försäkring som sänker självrisken på din ordinarie försäkring kan vara ganska lönsamt.
Här finns mera info:
http://www.okq8.se/okq8/produkter_tjans ... _bil.shtml
Att teckna en BackUp-försäkring som sänker självrisken på din ordinarie försäkring kan vara ganska lönsamt.
Här finns mera info:
http://www.okq8.se/okq8/produkter_tjans ... _bil.shtml
Marcus Gindemo
Bmw 530 xd
Saab 9-5 aero
Saab 900 t16 cab
Saab 9-3 toppola
Bmw 530 xd
Saab 9-5 aero
Saab 900 t16 cab
Saab 9-3 toppola
Detta måste jag kolla upp.Larsson skrev:Hur verkar det med detta?? Finns dessa sjukt bra erbjudandena kvar i skrivandes stund??
Det är ju ett tag sedan vi gjorde upp detta avtalet. Men vi har rabatt det vet jag, men om det de siffrorna vet jag inte. Vi har nog 10% på varor mm.
Jag får kolla upp detta innan jag varken säger till eller från.
Mvh Sturesson
-
- Megapostare!
Jag mailade och frågade om rabatten, fick detta svar:
(Hade glömt att jag skaffade OKQ8-kortet genom Attitude)
(Hade glömt att jag skaffade OKQ8-kortet genom Attitude)
Hej Fredrik!
Tack för ditt mail.
Enligt ditt avtal ska du ha 6 öre inklusive återbäring.
Alltså 6 öre som du ser på fakturan under rabatt kolumnen och återbäringen får du i en klumpsumma en gång per år, runt midsommar.
Jag har kollat dina fakturor en tid tillbaka och du får den berättigade rabatten där.
Med vänliga hälsningar
Johanna Eriksson
OKQ8 Kundservice
----------------------------------
OK-Q8 AB
Box 502
774 27 Avesta
----------------------------------
Tel 020-656565
Fax 08-311815
Alltså stämmer det fortfarande med det vi skrev för ett antal årsedan. Den enda skillnaden är att det numer är 6 öre för dieseln också. Synd. Men annars så stämmer det ju som det står. Jag tror att alla som hade OKQ8-kortet genom Attitude fick den informationen för något årsedan.
Jag har lite dålig kolla på hur mycket återbäringen har varit de sista åren. Jag brukar bara tanka upp för de pengarna jag får, så jag har inte räknat ut hur mycket återbäringen är per liter.
Mvh Sturesson
Jag har lite dålig kolla på hur mycket återbäringen har varit de sista åren. Jag brukar bara tanka upp för de pengarna jag får, så jag har inte räknat ut hur mycket återbäringen är per liter.
Mvh Sturesson
Jag också. Fick brevet för ca en timme sedan.Gindemo skrev:Fick medelande idag att avtalet med OKQ8 upphör 2009-08-15.
Har väntat i telefonkö ca en timme förövrigt nu också.
Nej ingen har omförhandlat avtalet. Det beror på att vi i klubben inte fått något som helst information om detta innan utskicket till våra medlemar.Gindemo skrev:Det verkar synd, ingen som har omförhandlat avtalet?
När jag pratar med OKQ8 säger de att företaget har valt att säga upp avtal. Även att de inte informerar om det innan, utan på detta sätt skickar ut information till beröda kunder.
Det finns inga möjligheter att omförhandla något avtal.
OKQ8 kommer endast att ha kvar återbäring till sina kunder enligt brevet.
(Låter för mig väldigt konstigt...)
Vi hade ett tillsvidare avtal och jag har varit kontaktperson sedan vi började. Men de hittar inte någon information utan hänvisar till en tidigare anställd som troligtvis inte noterat mitt namn och nummer. (Kände honom lite, så det är ganska otroligt argument.)
Peronligen är jag mycket besviken på OKQ8:s handlande i detta. Oproffsigt.
Men den information som vi kan lämna till våra medlemmar i Attitude är att inga rabatter eller likande gäller längre.
Den enda skillnaden från att betala kontant hos någon annan leverantör är att du får allt på faktura hem till dig.
Om ni vill fortsätta handla genom OKQ8 är det ett fritt och eget val.
Klubben lägger inget värde i att uttala sig om någon rekomendation att fortsätta eller omedelbart avbryta köp genom OKQ8.
Har ni frågor så kontakta gärna mig.
Mvh Sturesson