Bmw 528 -86

Här lägger vi upp våra pågående projekt, t.ex. banracers, husbåtar, svulstiga gokarts, mm...

Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen

Martin Fåglefelt
Gör inte annat än skriver...

Inlägg av Martin Fåglefelt »

Martin Fåglefelt
BMW 528 Sedan -99
BMW 530 Sedan -04

tel. 0725-423500
Tobinpower
Normal postare

Inlägg av Tobinpower »

Japp, såg den.. hade varit perfekt, ska försöka få pappa att åka å hämta den, om den e kvar i helgen..Jag e som sagt inte 18 än, å pappa e inte sugen att köra en massa mil på vardagar..
-bmw följer inte utvecklingen, de leder den-

528 -86
Tobinpower
Normal postare

Re: 528

Inlägg av Tobinpower »

Tobinpower skrev:Nu ska de börjas fixa me bilen igen, har letat mycke å länge utan resultat när de gäller växellåda eller reservdelsbil. Så nu ska jag renovera lådan, delarna kostar 1600, bra pris, hoppas bara de funkar efter det..

Delar som ska inhandlas snarast;
alpina spoiler
Spacer plattor
vinge(diskret orginal)
nya emblem
sportsystem
å så ska huven lackas i orginalfärg troligtvis.

Sen e den nog fullbordad enligt mig på utsidan..
det får inte bli för mycke..
Tänkte ta att skriva lite här, för att sätta lite press på mig själv, å så..
-Spoiler är inhandlat blev en bbs, alpina spoilern som jag hitta, vägra killen att skicka, så bbs får räck än så länge.
-Spacer letas.
-Vinge inhandlat
-nya emblem inhandlat.
-Hade bestämt me en kille att jag skulle köpa hans sportsystem, men sen försvann det ändå :cry: Så får se hur det blir, till och börja med ska jag fixa kromade pipor, som ska bytas ut mot orginal.

Nu håller jag på att kleta på massa autosol på gummivingen, de tar tid kan jag säga!

Hitta en billig låda precis när jag börja öppna den gamla, som tur va slapp jag byta delarna, å köpte lådan för 800!
-bmw följer inte utvecklingen, de leder den-

528 -86
Skriv svar