Motorsnack är ju precis vad det låter som, en massa allmänt prat om motorrelaterade saker.
Typ hur brett man kan sladda med en Omega, eller hur många minuter Lindkvist kapat i Superstage på senaste körningen.
Även tips och bra att veta inför bilköp, stereobygge, hur man plastar en huv, bästa däcken till krääsen mm mm.
Finns ju en massa tokigt att prata om!
Anders Karlsson
Opel Commodore 3,0 24V -77, konbaneglidare
Opel Rekord -69, motorlös bandräpare
Karlsson skrev:Motorsnack är ju precis vad det låter som, en massa allmänt prat om motorrelaterade saker.
Typ hur brett man kan sladda med en Omega, eller hur många minuter Lindkvist kapat i Superstage på senaste körningen.
Även tips och bra att veta inför bilköp, stereobygge, hur man plastar en huv, bästa däcken till krääsen mm mm.
Nå...Hur brett kan man sladda med Omega?
Har för mig att du en gång i kyrkan sa...(det måste vara typ aslängesen) Dä gick så brätt så att'e koföngarr'a mötte varandra.
Martin Fåglefelt
BMW 528 Sedan -99
BMW 530 Sedan -04
Karlsson skrev:Motorsnack är ju precis vad det låter som, en massa allmänt prat om motorrelaterade saker.
Nå...Hur brett kan man sladda med Omega?
Har för mig att du en gång i kyrkan sa...(det måste vara typ aslängesen) Dä gick så brätt så att'e koföngarr'a mötte varandra.
Dags för att lyfta tråden och ge beröm.
Förutom allt fjolligt melodifestivalensnack (som jag självklart deltagit i) så har det ju vart massa mer motorsnack nu det sista.
Tumme up!
[David Knutsson] Volkswagen Polo -96. Liten, lila, pendling.
Kawasaki ZX9R -98. Snabb, grön, nice. - till salu