Jo självklart om bilen går som den ska då så, ska lämna in den imorgon sen besiktning på Torsdag sen ska man tillbax med 45:orna igen och få dom att fungera bra men det ska inte vara några problem tror jag eller hoppas jag
Någon som vet om det är föranmällning eller bara på plats ???
Joo...
Alltså klubben ska försöka ha en monter där.
Nånting kommer vi att ha, problemet kan bara bli att hitta bra utställningsbilar att ha i montern.
Så kom hemskt gärna med förslag!
Vi kommer ju upp endel folk söderifrån, helt klart! Det blir fest :-)
Blir inge körning för mig på Lördag, Efter allt strul med bilen (gav ingen gnista) så lämnade jag in den sen hem och startade up den igen OCH det låter fortfarande illa ur motor så det är nog ett vevlager som pajat
Men nu är det "bara" att söka reda på ett garage sen blir det en anann rolig bil att ta ut nästa sommar eller kankse i slute av dena
CHNE skrev: Blir inge körning för mig på Lördag, Efter allt strul med bilen (gav ingen gnista) så lämnade jag in den sen hem och startade up den igen OCH det låter fortfarande illa ur motor så det är nog ett vevlager som pajat
Men nu är det "bara" att söka reda på ett garage sen blir det en anann rolig bil att ta ut nästa sommar eller kankse i slute av dena
surt, jag som sett fram emot en duell våra bilar emellan.
Men du kommer dit i alla fall eller?
Själv så har det blivit förseningar men det ska nog funka ändå. blir inte tokfinish på tryckrör och dylikt men den ska rulla i alla fall.
surt, jag som sett fram emot en duell våra bilar emellan.
Men du kommer dit i alla fall eller?
Själv så har det blivit förseningar men det ska nog funka ändå. blir inte tokfinish på tryckrör och dylikt men den ska rulla i alla fall.[/quote]
Ha ha ja den duellen skulle jag vilja se men jag har ju forfarande en fungerande 142 så Hoppas att du får allt att fungera den ska bli intressant att se..
Sen så dyker jag självklart up Tullinge måste ju se vilka bilar man skulle ha spöat om man varit där
jag är osäker. men med original luftburk och original intercooler körde jag 13.3 med G-tech. Vi får väl se hur mycket ett bra intag och en 10 ggr så stor intercooler gör.