Anders Toll skrev:Du får flytta hit så kan vi dela på dem!
hehe en lika bra anledning att flytta som någe annat . skall själv kolla på ett boende ovanpå ett stort garage snart, Trevligt att ha Garage med 2 rum och kök
JA! Jag menar att det verkligen kan bli drömhuset! Inte menat som bara en dröm. Det ser ut som en dröm, men eftersom det finns är det ju inte en dröm. Men det det är en "dröm". Så, är jag tydlig?
David Alesand skrev:JA! Jag menar att det verkligen kan bli drömhuset! Inte menat som bara en dröm. Det ser ut som en dröm, men eftersom det finns är det ju inte en dröm. Men det det är en "dröm". Så, är jag tydlig?
Jag antar att du inte vill gå med el eller olje-uppvärmning för länge heller...
skaffa ved-panna med ackumulatortank till då. Du får ju skog på köpet. =)
[David Knutsson] Volkswagen Polo -96. Liten, lila, pendling.
Kawasaki ZX9R -98. Snabb, grön, nice. - till salu
Pellets är dyrt... mycket billigare att köra med ved om man har tillgång till nått vettigt pris. Jag kan köra pellets eller ved hemma men jag kör bara med ved. Klart att det är lite mer jobb med det har man igen i plånboken.
Läste i en artikel för ett tag sen att pellets är väldigt nära att kosta lite mycket som eluppvärmning numera. Har dock inte forksat så mycket i det. Det smidiga är ju att man slipper "jobbet" med det som sagt...
Josef Wahlström - Finspång - Östergötland - Sverige MINA BILDER