H skrev:
Mycket intressant diskussion!!! Har suttit och läst hela nu ikväll. Man skulle kunna skriva en riktigt bra sopa på allt det här.
Måste bara påpeka en sak. Genomgåenda har killarna envisats med att tro att bilen inte spelar någon roll. Så är INTE fallet. Bilen har stor betydelse. Bilen säger ganska mycket om ägaren. Är det någon som har en snygg och dyr bil har man ganska stora förväntningar på ägaren... Helst ska det vara så att i stället för att man ser på bilen att ägaren har mycket pengar så ska man se på ägaren att han/hon har mycket pengar och därför kör en bra bil. Förhoppningsvis är det så att ägaren har tillräckligt med förstånd för att köra en BRA bil och inte en bil som enbart är snygg eller åker fort.
Anledningen till att jag köpte en M5:a är inget annat än att jag nöjer mig inte med att bara ha en vanlig bil. Jag köpte den för min egen skull, inte för att jag skulle ragga tjejer eller se rik ut. Skryter aldrig om att jag har en M5:a och säger det inte ens om inte nån frågar. Och förstånd har jag så det blir över.
BMW M3 E30 - BMW 530D F10 - ALPINA B3 2,7 CAB Replica - BMW Z4M Coupé
Bra inställning, Samuel. Jag får alltid höra en massa skitsnack om Opel och bara därför envisas jag med att fortsätta köra Opel. Dels för att jag gillar bilarna, men också för att retas!
"Opel - ett sätt att ha det bra!"
Anledningen till att jag köpte en M5:a är inget annat än att jag nöjer mig inte med att bara ha en vanlig bil. Jag köpte den för min egen skull, inte för att jag skulle ragga tjejer eller se rik ut. Skryter aldrig om att jag har en M5:a och säger det inte ens om inte nån frågar. Och förstånd har jag så det blir över.
Jag känner igen detta...
Det sticker visst i folks ögon när man säger att man har en Porsche, så man får försöka undvika att berätta det.
Tycke oxå om min opel man åker skönt i en opel me faktist!! inget ill aom opel men man ska ju göra sig av med den innan den börja rosta * :wink: å samuel vi ska ta ett snack du å ja.....
arsestar skrev:Grymt intressant tråd måste jag säga!
Inte bara raggandet i tråden utan även Karlssons snack om turborekorden redan 2002 är ju underbart =)
Och det vet vi ju hur bra den motorn höll... Turboshit...
Anders Karlsson
Opel Commodore 3,0 24V -77, konbaneglidare
Opel Rekord -69, motorlös bandräpare
Inte bara raggandet i tråden utan även Karlssons snack om turborekorden redan 2002 är ju underbart =)