Samuel Lindkvist skrev:Ser riktigt bra ut!!!!!!
P.s Synd att vi slutat köra när du kom idag. Men killen som va ansvarig för "uråsa" hade tydligen vaknat på helt fel sida.
Ja, det var lite trisst att jag missade det hela.
Men jag hade nog också vaknat på helt fel sida... eller iaf alledes försent. Vi var tex 15 minuter sena till vigseln (den vi kom ifrån då jag träffade er), pga vägnummerbytet körde jag helt fel i växjö. Men jag kommer nog igen nästa sommar. Då har jag kanske trimmat Mini'n lite också.
Senast redigerad av 1 erre, redigerad totalt 8 gånger.
Just ja, jag kan ju säga att bilen är tillbaka i Verkstan (nu med framruta, har inte sett den själv än) och jag tillbaka i Västerås. Fortfarande har ingen huv synts till. Har som mål att besiktiga på Onsdag. Så huven måste dyka upp imorgon!!!
Ivarsch skrev:Jo de gjorde de nog, jag såg en bild idag från ett bröllop som va igår och bilen såg GRYMT fin ut!
STORT GRATTIS ERIK! Så kul att du har blitt klar med detta projektet! Starkt jobba!!
Tackar!! Jo, jag fick ihop bilen med nöd o näppe. I korta drag så besiktigade jag med en gammal (avslipad) huv på onsdan. Monterade huven vid 17-tiden på torsdan, då hade den bara svalnat av i 1 timme efter lackugnen, så jag fick vänta med emblem, vindrutespolning osv. Åkte hem i regnet, och fixade det sista på Fredag kväll, när lacken var torr. Tvättade bilen halv 8 på lördag morgon, då var det 5 minus och vattnet fruset i slangen, så jag fick fixa fram en annan. Brudgummen kom halv 9 och bytte om hos oss och åkte iväg med bilen halv 10. Själv så var jag värd med allt vad det innebär... Riktigt kul att allt klaffade, och brudparet verkade vara riktigt nöjda. Kanske inte bara bilen förtjänst precis
Jag återkommer med lite bilder och mer om bilen om ett par dar...
Jag har dragit lite på det, men här kommer ett par bilder iaf. Jag var ute å körde nercabbat nästan 15 mil i Lördags. Var ju bara tvungen innan avställningen. På sista bilden fick Mini Coopern vara med....
Senast redigerad av 5 erre, redigerad totalt 18 gång.
David Alesand skrev:Grattis! Vilket snabbt bygge!? maj till oktober?
Tackar, jo ändå tyckte jag att det tog för lång tid. Jag hade även 2 månader skruv-uppehåll under semestern. Ska bli kul att ha den nästa sommar, så roligt så man funderar på att sälja hojen
Mae skrev:Du är inte sugen på att sälja den?
Visst kommer dom tankarna ibland, men jag har så mycket mer jag vill göra med denna bil, och om alla önskningar uppfylls så kommer jag "aldrig" sälja den. Det sa jag iof om M3:an också, men den var ju i stort orginal, så den ville man inte ge sig på å "förstöra"... med denna bil är det lite annorlunda.