Vad har ni gjort på ert Semester?
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
-
- Normal postare
Vad har ni gjort på ert Semester?
Tänkte kolla och se vad man gör på en semester?
Kan själv börja: Just nu har min semester börjat: skall åka till Finland och hälsa på mina Föräldrar och vänner. Sen åka till Sommarstuga och fiska lite med kastspö..
Kan själv börja: Just nu har min semester börjat: skall åka till Finland och hälsa på mina Föräldrar och vänner. Sen åka till Sommarstuga och fiska lite med kastspö..
-
- Dunderpostare!
Jag har en vecka kvar, ska renovera klart köket (började typ 10 juni). Sen hoppas jag att det blir tid över för att åka till Björkvik!
Första semesterveckan var vi ute på en 182mils roadtrip. Ja, jag vet, ni norrlänningar kör 182 mil på en vanlig helg men för mig var det mycket.
Jag blev nämligen stormästare i en tävling i Sverigekunskap på MixRadiocity här i GBG. Priset var en vecka med en Saab Biopower, 150 liter E85 och hotellnätter på Scandic. Det blev underbart vackra Skåne tre dagar o sen Pridefest...ehh Stockholm över helgen. Skåne är verkligen så fint, en kväll åt vi fantastiskt god mat på en liten bykrog i S:t Olof i närheten av Kivik. Böljande åkerlandskap med små trädungar. Ahh... Eller ta vackra Lund! Varför har man aldrig åkt dit tidigare?
I Skåne!
Men visst känns det som att man går och väntar på att sommaren ska komma snart...
Första semesterveckan var vi ute på en 182mils roadtrip. Ja, jag vet, ni norrlänningar kör 182 mil på en vanlig helg men för mig var det mycket.
Jag blev nämligen stormästare i en tävling i Sverigekunskap på MixRadiocity här i GBG. Priset var en vecka med en Saab Biopower, 150 liter E85 och hotellnätter på Scandic. Det blev underbart vackra Skåne tre dagar o sen Pridefest...ehh Stockholm över helgen. Skåne är verkligen så fint, en kväll åt vi fantastiskt god mat på en liten bykrog i S:t Olof i närheten av Kivik. Böljande åkerlandskap med små trädungar. Ahh... Eller ta vackra Lund! Varför har man aldrig åkt dit tidigare?
I Skåne!
Men visst känns det som att man går och väntar på att sommaren ska komma snart...
-692-
Min semester började när midsommarkonferensen slutade.
Så de första veckorna gick åt till ångest och längtan efter mina klasskamrater. sen jobbade jag en del på ahlins i habo.
Sen drog vi till öland till Andos stuga. Det var RIKTIGT nice.
Sen blev det lite underbart slappande i jkpg nån vecka, och sedan barnlägerledare på segolstorp och i skövde. Bästa på hela sommaren!
Helt otroligt att se sån förvandling hos unga ungdomar. wow!
Nu är jag dock på plats på nya jobbet i Anderstorp. Trevlig sommar!
Så de första veckorna gick åt till ångest och längtan efter mina klasskamrater. sen jobbade jag en del på ahlins i habo.
Sen drog vi till öland till Andos stuga. Det var RIKTIGT nice.
Sen blev det lite underbart slappande i jkpg nån vecka, och sedan barnlägerledare på segolstorp och i skövde. Bästa på hela sommaren!
Helt otroligt att se sån förvandling hos unga ungdomar. wow!
Nu är jag dock på plats på nya jobbet i Anderstorp. Trevlig sommar!
[David Knutsson]
Volkswagen Polo -96. Liten, lila, pendling.
Kawasaki ZX9R -98. Snabb, grön, nice. - till salu
Volkswagen Polo -96. Liten, lila, pendling.
Kawasaki ZX9R -98. Snabb, grön, nice. - till salu
-
- Legend!
Jag har bl a varit i Taize igen med familjen. Oerhört välbefinnande.
http://www.taize.fr/sv
Sen har jag seglat med min lilla segelbåt. Det är tålamodsprövande. Nyttigt.
-
- Styrelseledamot
Har haft 7 veckors ledighet med mycket regn....
Vi har varit på Nyhemsveckan, varit ute med båten, varit på Europa konferensen i Uppsala, varit i Stockholm, varit i Norrköpng, Linköping, Mantorp park mm.
Har lagt en stenmur på framsidan vid huset.
Nästa sommar tänkte vi dra med båten och köra lite på Göta kanal.
Någon som kört på Göta kanal?
Vi har varit på Nyhemsveckan, varit ute med båten, varit på Europa konferensen i Uppsala, varit i Stockholm, varit i Norrköpng, Linköping, Mantorp park mm.
Senast redigerad av 1 Mae, redigerad totalt 18 gånger.
-
- Dunderpostare!
Beskriv Taize med tjugo ord.Anders Toll skrev:Jag har bl a varit i Taize igen med familjen. Oerhört välbefinnande.
-692-
-
- Dunderpostare!
Kunde du inte lagt upp murbygget på projekttråden?Mae skrev:Har haft 7 veckors ledighet med mycket regn....
-692-
-
- Legend!