Jag, min sambo och en tjejkompis kommer. Vi kommer bo i en liten stuga... Och då antar jag att den är LITEN! Hoppas det kommer många. Ju fler desto bättre...
Det är inte storleken som räknas, det är hastigheten!!
Jag ska dit, med Oscar och våra små flickebarn också.
Sen antar jag väl att resten av styrelsen till större delen kommer... Plus en massa andra. Tror det blir fullt..!
Det är ju rätt självklart att komma :)
Det skulle vara gutt att komma dit och "hälsa på". Kan inte själva midsommarafton men en av de andra dagarna blir det nog. Stannar de flesta typ torsdag till söndag? Eller hur gör ni?
Jag vet inte hur jag ska göra... Men jag få väl ta mitt ansvar som styrelseledarmor och bränna ner till "The island in the sun". Skulle vi ha en "styrelsestuga" eller?
jaha Samuel G. Flickebarn, är det jag å Anna eller? Blev plötsligt väldigt osäker på om jag ska åka, kan ju bli jobbigt för Oscar å Samuel att ta hand om oss, de har nog annat att göra..
Maccan140 skrev:Jag vet inte hur jag ska göra... Men jag få väl ta mitt ansvar som styrelseledarmor och bränna ner till "The island in the sun". Skulle vi ha en "styrelsestuga" eller?
Maccan140 skrev:Jag vet inte hur jag ska göra... Men jag få väl ta mitt ansvar som styrelseledarmor och bränna ner till "The island in the sun". Skulle vi ha en "styrelsestuga" eller?
Jasså, du är LEDARMOR i styrelsen
Har alltid tyckt att Mackan är en kärring...
[Daniel Lindmark] "Ovanstående skall ses som skarp ironi,
jag menar aldrig vad jag säger.
Fast ibland kanske jag gör det..."