Filippinerna
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Filippinerna
Jo, jag kan ju då berätta att om 4 veckor åker jag till Filippinerna!
Åker med PMU och ska vara där i 8 månader.
Beräknat hemdatum är 15:e maj
Jag ska vara på skandinaviska barnmissionen i Manila och dela ut mat och mediciner, ha barnmöte och svettas massor!
Så då vet ni var jag håller hus, om ni nu skulle få för er att åka till habo o leta efter mig!
Skicka gärna ett kort
Åker med PMU och ska vara där i 8 månader.
Beräknat hemdatum är 15:e maj
Jag ska vara på skandinaviska barnmissionen i Manila och dela ut mat och mediciner, ha barnmöte och svettas massor!
Så då vet ni var jag håller hus, om ni nu skulle få för er att åka till habo o leta efter mig!
Skicka gärna ett kort
[Caroline Knutsson]
-
- Klubbordförande
-
- Gör inte annat än skriver...
- Kontakt:
Hoppas du får en bra tid där. Min yngre bror var där med röda korset i våras och arbetade, han kom hem och var jätte nöjd. De var också runt Manilla och jobbade på barnhem och olika hjälpcentra. Lycka till.
Själva drar jag till sydamerika om 3 mån, ska bli gött nu när man varit hemma i en massa år.
Själva drar jag till sydamerika om 3 mån, ska bli gött nu när man varit hemma i en massa år.
KTM Adventure -00 -- Grusbusare
Opel Omega -00 -- Bruksbil
Opel Omega -00 -- Bruksbil
-
- Klubbordförande
Det får vi hoppas!Caroline skrev:Du hittar säkert nån minst lika trevlig som jag som klarar av det där!kardanaxel skrev:Du har inte hittat nån bra vikarie för medlemsansvarige-tjänsten?
Lycka till å njut av livet utanför habo
/Axel Byrmo
-------------------------------------------
Har haft ett fordon med 1hk / kg!!
Seså axel, tjänsten är som klippt och skuren för dig.kardanaxel skrev:Det får vi hoppas!Caroline skrev:Du hittar säkert nån minst lika trevlig som jag som klarar av det där!kardanaxel skrev:Du har inte hittat nån bra vikarie för medlemsansvarige-tjänsten?
Du har ju nyinstallerad dator, fräscht officepaket och en massa ramminne i maskineriet.
Fredrik N
"Alla borde köra peugot"
"Alla borde köra peugot"
-
- Klubbordförande
Du glömde att lägga till två timmar extra på dygnet bara...ERnsT skrev:Seså axel, tjänsten är som klippt och skuren för dig.kardanaxel skrev:Det får vi hoppas!Caroline skrev: Du hittar säkert nån minst lika trevlig som jag som klarar av det där!
Du har ju nyinstallerad dator, fräscht officepaket och en massa ramminne i maskineriet.
/Axel Byrmo
Det är alltså tiden som är problemet. Men tid det har du ju inte, så då har du ju inget problem.kardanaxel skrev:Du glömde att lägga till två timmar extra på dygnet bara...ERnsT skrev:Seså axel, tjänsten är som klippt och skuren för dig.kardanaxel skrev: Det får vi hoppas!
Lider själv av samma problem. Tänk om.....
Fredrik N
"Alla borde köra peugot"
"Alla borde köra peugot"