Så annars får han inte köra??gzon skrev:Enkelt ordnat. Han får bli medlem i klubben.jernis skrev:Så ingen kompis utanför klubben får komma å köra ??Karlsson skrev: Det är bara Attitude den här gången. Betydligt lugnare så, men å andra sidan måste vi ju ordna allt själva med flaggvakter osv.
Björkvik Ring 25/8
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Nope. Vi har alltid haft det så på våra banträffar, alla är välkomna men om man ska köra så får man bli medlem i klubben. Ingen som gnällt över det tidigare iaf.
Du får väl sponsra din polare med halva medlemsavgiften om det är där det kniper.
Du får väl sponsra din polare med halva medlemsavgiften om det är där det kniper.
Anders Karlsson
Opel Commodore 3,0 24V -77, konbaneglidare
Opel Rekord -69, motorlös bandräpare
Gnällt?? vem har gnällt?? Måste väl få fråga??Karlsson skrev:Nope. Vi har alltid haft det så på våra banträffar, alla är välkomna men om man ska köra så får man bli medlem i klubben. Ingen som gnällt över det tidigare iaf.
Men då blir det väl bara jag då..inte blir han medlem bara för att få köra en dag...

Det är jag som är gnällig...jernis skrev:Gnällt?? vem har gnällt?? Måste väl få fråga??Karlsson skrev:Nope. Vi har alltid haft det så på våra banträffar, alla är välkomna men om man ska köra så får man bli medlem i klubben. Ingen som gnällt över det tidigare iaf.
Men då blir det väl bara jag då..inte blir han medlem bara för att få köra en dag...

Klart du ska ta med polaren, blir han medlem så är det ju bara att komma på fler träffar!
Anders Karlsson
Jo jag tar gärna med honom.. men han blir inte medlem bara för att få köra...Karlsson skrev:Det är jag som är gnällig...jernis skrev:Gnällt?? vem har gnällt?? Måste väl få fråga??Karlsson skrev:Nope. Vi har alltid haft det så på våra banträffar, alla är välkomna men om man ska köra så får man bli medlem i klubben. Ingen som gnällt över det tidigare iaf.
Men då blir det väl bara jag då..inte blir han medlem bara för att få köra en dag...![]()
Klart du ska ta med polaren, blir han medlem så är det ju bara att komma på fler träffar!

-
- Dunderpostare!
Det e inte pengarna som e problemet varken för han eller mej....men skit samma...gzon skrev:Medlemskap kostar 200:- första året, 150:- därefter.jernis skrev:Nä men 550kr...gzon skrev:Då får du se det så här, icke medlemmar betalar 600:- för att få köra.![]()
![]()
Har man råd med soppa till en V8 merca så är det dödsstraff att klaga på 200:- för ett medlemskap.
Jag kommer å han kommer inte...det blir kul ändå...

Förövrigt e det ingen som varken klagat eller gnällt. jag ställde en fråga bara, men det togs visst som klagan å gnäll...vet inte hur jag skulle formulera frågan så den inte missförstås...

Jag tror du överreagerar lite. Jag läste igenom inläggen, och jag kan inte tolka det som att någon tycker att du gnäller. Karlsson sa att det alltid har varit så, och ingen har gnällt. Därmed INTE sagt att du gnäller.jernis skrev:Förövrigt e det ingen som varken klagat eller gnällt. jag ställde en fråga bara, men det togs visst som klagan å gnäll...vet inte hur jag skulle formulera frågan så den inte missförstås...
Självklart får man ställa frågor om man undrar över något.
[Daniel Lindmark]
"Ovanstående skall ses som skarp ironi,
jag menar aldrig vad jag säger.
Fast ibland kanske jag gör det..."
"Ovanstående skall ses som skarp ironi,
jag menar aldrig vad jag säger.
Fast ibland kanske jag gör det..."
Ok.. nä för jag har iaf inte gnällt...danne skrev:Jag tror du överreagerar lite. Jag läste igenom inläggen, och jag kan inte tolka det som att någon tycker att du gnäller. Karlsson sa att det alltid har varit så, och ingen har gnällt. Därmed INTE sagt att du gnäller.jernis skrev:Förövrigt e det ingen som varken klagat eller gnällt. jag ställde en fråga bara, men det togs visst som klagan å gnäll...vet inte hur jag skulle formulera frågan så den inte missförstås...
Självklart får man ställa frågor om man undrar över något.
Jag tycker det ska bli sketkul å träffas igen å gasa lite...

-
- Gör inte annat än skriver...
och folk att lära känna finns det också säkert gott om...jernis skrev:Det räknar jag med...gzon skrev:Det tycker jag du ska göra. Tror det blir mycket körtid på lördag och många trevliga personer att tjöta med.![]()
Tyvärr känner jag inte så många..men tjöta det kan jag!!

Martin Fåglefelt
BMW 528 Sedan -99
BMW 530 Sedan -04
tel. 0725-423500
BMW 528 Sedan -99
BMW 530 Sedan -04
tel. 0725-423500
Låter kanon..Martin Fåglefelt skrev:och folk att lära känna finns det också säkert gott om...jernis skrev:Det räknar jag med...gzon skrev:Det tycker jag du ska göra. Tror det blir mycket körtid på lördag och många trevliga personer att tjöta med.![]()
Tyvärr känner jag inte så många..men tjöta det kan jag!!

E det nån som åker upp till Björkvik från Vetlanda eller däromkring och kan avvara en plats för min bror. Han bor i vetlanda men kan haka på nån i runt Vetlanda isf....
PM:a mej isf så får ni hans nummer och adress eller så dumpar ni ert nummer i ett PM så ringer han er...Han vill gärna komma med men har ingen bil att rejsa med....
PM:a mej isf så får ni hans nummer och adress eller så dumpar ni ert nummer i ett PM så ringer han er...Han vill gärna komma med men har ingen bil att rejsa med....