Eftersnack: Bilsport Action Meet -07
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Eftersnack: Bilsport Action Meet -07
Vad tyckte ni om tillställningen?
Själv tyckte jag det var en trevlig tillställning, träffa massa folk. Se roger köra och prata lite med honom. Vilken repa dessutom, Grattis till 9an, riktigt roligt att se.
Roligt att det gick så bra för attitudeare i rs-banan. En 3dje plats är inte illa pinkat.
Själv tyckte jag det var en trevlig tillställning, träffa massa folk. Se roger köra och prata lite med honom. Vilken repa dessutom, Grattis till 9an, riktigt roligt att se.
Roligt att det gick så bra för attitudeare i rs-banan. En 3dje plats är inte illa pinkat.
Fredrik N
"Alla borde köra peugot"
"Alla borde köra peugot"
-
- Postare
En (1) bra strippen-repa blev det, sedan kom "Action-meet-spöket igång", en lustgassolenoid som vägrade öppna spolierade övriga repor. Men så mycket kan jag säga att det fanns mycket mer pulver kvar i burken...
Kul med 9:an i alla fall. Vi kom också med bland de 16 snabbaste till Baltic cup. Får se om tiden räckte till en plats i "Årets Gatbil-final" på Malmby i september. Gatbil ja, vi körde i allafall till och från arrangemanget med vår bil. Skulle gärna se ett delmoment där ex en superstagekörning samt 20 mil sträckkörning GATÅKA också skulle ingå i titeln om årets gatbil. Men, Bilsport/spoilernytt har alltid sina egna idèer.
Körde även Moholmsstrippen dagen efter, där gick bilen klockrent igen!!!
Vi vann igen på 10,03 i finalen (10,00 breakout så det är inte många hundradelar att vinka på, först i mål är ju det som gäller iofs och det var vi också). Dit o hem gick resan med fart o fläkt
Annars är nog Action Meet lite Ullaredshopping = för mycket av allt.
Strippens organisation ca noll...
Grattis till er duktiga RS-are! Finns inte en chans att hinna testa P1800:an, ville gärna kört där samt drifta och burna etc mm.

Kul med 9:an i alla fall. Vi kom också med bland de 16 snabbaste till Baltic cup. Får se om tiden räckte till en plats i "Årets Gatbil-final" på Malmby i september. Gatbil ja, vi körde i allafall till och från arrangemanget med vår bil. Skulle gärna se ett delmoment där ex en superstagekörning samt 20 mil sträckkörning GATÅKA också skulle ingå i titeln om årets gatbil. Men, Bilsport/spoilernytt har alltid sina egna idèer.
Körde även Moholmsstrippen dagen efter, där gick bilen klockrent igen!!!
Vi vann igen på 10,03 i finalen (10,00 breakout så det är inte många hundradelar att vinka på, först i mål är ju det som gäller iofs och det var vi också). Dit o hem gick resan med fart o fläkt

Annars är nog Action Meet lite Ullaredshopping = för mycket av allt.
Strippens organisation ca noll...
Grattis till er duktiga RS-are! Finns inte en chans att hinna testa P1800:an, ville gärna kört där samt drifta och burna etc mm.
Team RFC P1800 Streetdragstercruisergatbilsräserkonbanträff-bil
Chevrolet V8 thunder!

Tycker det var en mycket kul träff i perfekt väder.
Rafflande slutstrid i RS-banan. Jag är hemskt nöjd med tredjeplatsen, men det var små mariginaler i toppen...
Körde ju prova på drifting när RSen var slut också.
Finns ju klart bättre bilar till det än en Miata med r-däck.
Rafflande slutstrid i RS-banan. Jag är hemskt nöjd med tredjeplatsen, men det var små mariginaler i toppen...
Körde ju prova på drifting när RSen var slut också.
Finns ju klart bättre bilar till det än en Miata med r-däck.
Samuel Silverudd | Team GMBH Rennsport
-
- Deluxpostare!
riktigt go träff.
brännan från linnet sitter ju i...
träffade rätt många attitude:are (bl.a robert, samuel o axel) men som vanligt vågar man inte sträcka fram näven o säga goddag.
sen fick man ju knata runt me en liten 3 årig kille som vi hittade
storgråtande.. men de löste ju sig efter 1,5h annonsering.
nästa träff har ja troligtvis bil så man kan va me o köra, såg fasligt kul ut
i RS banan..
brännan från linnet sitter ju i...
träffade rätt många attitude:are (bl.a robert, samuel o axel) men som vanligt vågar man inte sträcka fram näven o säga goddag.
sen fick man ju knata runt me en liten 3 årig kille som vi hittade
storgråtande.. men de löste ju sig efter 1,5h annonsering.
nästa träff har ja troligtvis bil så man kan va me o köra, såg fasligt kul ut
i RS banan..
Jupp! Hel kul dag det dära
Lite små roligt att Samuel tog hem en 3:e plattsen med en nästan orginal Miata.
Och grattis Roger till en bra repa. 9.88 är inte så dåligt men det går att komma ner lite till ?

Lite små roligt att Samuel tog hem en 3:e plattsen med en nästan orginal Miata.
Och grattis Roger till en bra repa. 9.88 är inte så dåligt men det går att komma ner lite till ?
Johan Bring
Mitsubishi Galant GTi Dynamic-4 -89 x2
Mitsubishi Eclipse GSX -98
Mitsubishi Colt GLX -00
Lexus GS 430 -02
Mitsubishi Colt GLX -00
Lexus GS 430 -02
-
- Klubbordförande
Mycket trevlig träff! Förstår varvför de inte delade ut en t-shirt som på gatebil... den hittade man ändå på kroppen på kvällen i vit nyans..!
Vill gratulera alla attitudare! Vi måste ju varit bästa klubb i rs-banan! Två pallplaceringar och nån strax utanför. David slängde ju runt sin rallybil snyggt och jag tror nästan det räckte för topp fem!
Sprattlade gött i fötterna när man inte fick köra men nu har man lite ny inspiration igen!

Vill gratulera alla attitudare! Vi måste ju varit bästa klubb i rs-banan! Två pallplaceringar och nån strax utanför. David slängde ju runt sin rallybil snyggt och jag tror nästan det räckte för topp fem!
Sprattlade gött i fötterna när man inte fick köra men nu har man lite ny inspiration igen!
/Axel Byrmo
-------------------------------------------
Har haft ett fordon med 1hk / kg!!
-------------------------------------------
Har haft ett fordon med 1hk / kg!!

-
- Postare
Dum som man var så glömde jag kamera å video så jag har bara lite på mobilen tyvär... Men måste vara någon som fotat lite ?
Annars finns det massor på garaget.org å zatzy.nu
Annars finns det massor på garaget.org å zatzy.nu
Johan Bring
Mitsubishi Colt GLX -00
Lexus GS 430 -02
Mitsubishi Colt GLX -00
Lexus GS 430 -02
yo ..nu är jag hemma efter ett läger på gullbranna och ja kan säga ja inte kunde visa mig utan t-shirt pga av min vidriga bonnabränna ja fick denna toppendag....både luften och bromsarna var varma

David Nordquist
Team Tomtabacken
Team Tomtabacken
Hittade en film från Action meet, kolla vid tidpunkt 5:25 så får ni se ett trevligt race...
http://turbofriiks.com/videot/mantorp_2007.wmv

http://turbofriiks.com/videot/mantorp_2007.wmv
Team RFC P1800 Streetdragstercruisergatbilsräserkonbanträff-bil
Chevrolet V8 thunder!