De har samma typ av forum som vi har men en uppdaterad version.
Vad säger de webansvariga?
Kolla på: http://www.rsklubben.se
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Den funktionen har det här forumet också, men vi har deaktiverat det pga utrymmesbrist (vi sponsras av webhotellet och de vill att vi håller nere platsutnyttjandet).Mae skrev:Att kunna ladda upp bilder utan att länka från en extern sida.
Så det är inte intressant då?danne skrev:Den funktionen har det här forumet också, men vi har deaktiverat det pga utrymmesbrist (vi sponsras av webhotellet och de vill att vi håller nere platsutnyttjandet).Mae skrev:Att kunna ladda upp bilder utan att länka från en extern sida.
Det forumet du har hittat är inte nytt. Det är en liten vidareutveckling av det forumet vi använder, fast med betydligt fler buggar...
Men du kan ju ladda upp hos Toll. Gratis! Vad är det för fel på det?Mae skrev:Så det är inte intressant då?danne skrev:Den funktionen har det här forumet också, men vi har deaktiverat det pga utrymmesbrist (vi sponsras av webhotellet och de vill att vi håller nere platsutnyttjandet).Mae skrev:Att kunna ladda upp bilder utan att länka från en extern sida.
Det forumet du har hittat är inte nytt. Det är en liten vidareutveckling av det forumet vi använder, fast med betydligt fler buggar...
Jag skulle kunna tänka mig att betala en tia mer i medlemsavgift om man kunde ladda upp bilder i forumet om det nu är en kostnadsfråga.
Nej, det är inte intressant. Forumet vi har nu funkar stabilt, vilket är mer än man kan säga om den varianten du tipsade om.Mae skrev:Så det är inte intressant då?
Jag skulle kunna tänka mig att betala en tia mer i medlemsavgift om man kunde ladda upp bilder i forumet om det nu är en kostnadsfråga.
Hur laddar man upp hos Toll då?Daniel Båge skrev:Men du kan ju ladda upp hos Toll. Gratis! Vad är det för fel på det?Mae skrev:Så det är inte intressant då?danne skrev: Den funktionen har det här forumet också, men vi har deaktiverat det pga utrymmesbrist (vi sponsras av webhotellet och de vill att vi håller nere platsutnyttjandet).
http://forum.attitudemotorclub.com/view ... highlight=Mae skrev:Hur laddar man upp hos Toll då?