hojrunda.

Allt som handlar om bilar, mc, mm.

Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen

bmw dahlin
Snubben som nästan bara läser
Kontakt:

hojrunda.

Inlägg av bmw dahlin »

8) Jag samuel dahlin och några härligt trevliga mc åkare va ute på en underbar tur igår,ca 40 mil.
vi startade utanför mc i vmo.
körde till bor sedan mot lagan ,vidare till bolmsö.där vi tog färjan över.
sedan svängde vi av mot unnaryd, vidare mot lidhult,femsjö och vidare på simlångsdalen ner till halmstad . där vi gick en runda på stan och åt pizza. och stilade lite för ett par söta halmstadstjejer såklart.
resan hem tog vi via kvibille ,torup,kinnared,broaryd,buseryd,reftele,värnamo . där vi avslutade kvällen på happines mc träff. happyplayers spelade och det va en trevig 8) kväll.
ja och sedan blev det ju hem till hillerstorp metropolen. :wink:
Anders Toll
Legend!

Inlägg av Anders Toll »

Ah, det låter ju väldigt gutt.

Sett många hojar på vägarna i helgen. Man blir ju lite lockad av det...
Andreas K
Gör inte annat än skriver...

Inlägg av Andreas K »

kul att höra att fler åkt ner åt simlångdalen unnaryd och dom vägarna. Härliga vägar. Åkte där men s2:an senaste förra veckan. De är goa vägar.
Grusbusen
Postar så det viner...
Kontakt:

Inlägg av Grusbusen »

Ja, den rundan låter ju inte fel. Själv åkte jag och Gutta stånkorna till Mariannelund, en sväng runt på lite schysa vägar. Vidare till linköping och sedan åkte Gutta hem till Småland igen, en runda på ca 60 mil (på Offroad hoj) Bra gjort Gustav!. medans jag åkte en sväng till Norrköping och tillbakt till linköping.
Fd DR 650R SM *Nu med KTM DukeII* (Filip Haraldsson)
Gutta
Megapostare!

Inlägg av Gutta »

Grusbusen skrev:Ja, den rundan låter ju inte fel. Själv åkte jag och Gutta stånkorna till Mariannelund, en sväng runt på lite schysa vägar. Vidare till linköping och sedan åkte Gutta hem till Småland igen, en runda på ca 60 mil (på Offroad hoj) Bra gjort Gustav!. medans jag åkte en sväng till Norrköping och tillbakt till linköping.
Tack tack
nja det var rätt gutt faktiskt tog en fika i Vrikstad på vägen hem...

läste i tidningen om mc träffen i värnamo det var någon som hade åkt från skelleftå ne te V-mo det är ju bra gjort de...

men det var väl säkeligen på en sån där äklig rad 4:ra
Elias
Lever här på forat...
Kontakt:

Inlägg av Elias »

Ni skulle vart med den 1 Maj här uppe.
Ca 600 hojjar åkte den sk paltrundan.
Fyrkanten runt, Piteå-Luleå-Boden-Älvsbyn-Piteå, ca 18 mil.
Jag möte hela tåget när jag satt i bussen på väg hem från min bror i Boden. Mäktigt, de körde i två led och hela kolonnen sträckte sig ca 6 km.
Då kände jag att jag var på fel plats, skulle haft en VFR 800 eller en ZX12-R och hängt på dem.
Skriv svar